9 تیم در جمع بهترین ها ، صدرنشینی استقلال، سپاهان و تراکتور

به گزارش پرسینا بلاگ، ترکیب منتخب این هفته فوتبال کشورمان در حالی معین شد که بازیکنان 9 تیم در این ترکیب حاضر هستند؛ سه تیم 2 نماینده دارند و 6 تیم دیگر یک نماینده خواهند داشت.

9 تیم در جمع بهترین ها ، صدرنشینی استقلال، سپاهان و تراکتور

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به اتفاق یک بازی به جامانده از هفته هفتم در این هفته از فوتبال کشورمان برگزار گردید. البته که هنوز ملاقات پرسپولیس و گل گهر در هفته دهم به انجام نرسیده است. به جز تیم امیر قلعه نویی، ماشین سازی نیز در این هفته استراحت کرد. با این وجود شاهد به بار نشستن نتایج جالب توجهی بودیم.

گلر: محمدحسین اکبر منادی (سایپا):

با اینکه یک گل خورد و با وجود درخشش حامد لک، بازهم نمی توان از محمدحسین اکبرمنادی به راحتی عبور کنیم. او با چندین مهار درخشان مانع از ثبت یک شکست سنگین برای سایپا شد. اکبرمنادی جزو بهترین های لیگ بیستم بوده و در تمام بازی های سایپا عملکرد قابل قبولی داشته است.

مدافعان: محمد دانشگر (استقلال)، سید جلال حسینی (پرسپولیس)، امید منصوری (سپاهان)

مدافع کناری استقلال مقابل آلومینیوم به خوبی بازی کرد و نشان داد با پست جدیدش در سمت چپ خط دفاعی کنار آمده و وظایف تدافعی و هجومی اش را می تواند در کنار هم مدیریت کند.

دیگر مدافع کناری که در این هفته بسیار خوب کار کرد، امید منصوری بود. بازیکن باتجربه سپاهان در برابر پرسپولیس توانست منافذ را ببندد و روی حمله ها نیز به تیمش یاری کند.

سید جلال حسینی هم در ترکیب پرسپولیس مجددا یکی از کم اشتباه ترین ها بود و یاری کرد تا پنجمین کلین شیت این فصل به دست بیاید.

هافبک ها: مهرداد رضایی (مس رفسنجان) مهدی زبیدی (صنعت نفت)، مسعود شجاعی (تراکتور)، سروش رفیعی (سپاهان)

در هفته ای که مس از شکست گریخت، مهرداد رضایی در میانه میدان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او پیروز شد با پاس های کلیدی و تکل های مثمر ثمرش اجازه خودنمایی به هافبک های تیم میزبان را ندهد.

مهدی زبیدی در لباس صنعت نفت آبادان هم یک گل زد و هم در الباقی دقایقی که در زمین بود بدون اشتباه به حملات تیمش زهر بیشتری هدیه داد تا مقابل تیم سابقش سنگ تمام گذاشته باشد. زبیدی می تواند با این آمادگی در هفت های آینده یاد و خاطره درخششش در لیگ پانزدهم را تکرار کند.

مسعود شجاعی هنوز هم می تواند به عنوان بازیکن موثر باشد. در روزی که اشکان دژاگه همراه تیم نبود؛ مسعود خودش از ابتدا در ترکیب نهاده شد تا به معنای واقعی مربی-بازیکن باشد. او پاس گل نخست را داد و گل دوم هم ری نبوغ او در آغاز ضربه ایستگاهی به بار نشست. در نهایت تراکتور با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسید.

سروش رفیعی فقط گل نزد وگرنه یکی از بهترین بازی هایش در لباس سپاهان را مقابل تیم اسبقش پرسپولیس انجام داد. او هم در جنگ های میانه میدان پیروز عمل کرد و هم روی کارهای هجومی با پاس ها و حتی شوت هایش خطرساز شد.

مهاجمان: ارسلان مطهری (استقلال)، امین قاسمی نژاد (شهرخودرو)، محمد عباس زاده (تراکتور)

هم یک گل زیبا زد و هم چند بار دیگر بازیکنان را در موقعیت گلزنی قرار داد. ارسلان مطهری با آمادگی بالا به استقبال دربی می آید. او پس از 57 روز بار دیگر توانست گلزنی کند و مجددا این کل مقابل یک تیم تازه لیگ رجحان شده و بازهم با یک ضربه مهلک و غیر قابل مهار به ثبت رسید.

امین قاسمی نژاد به نوعی پای ثابت بهترین هاست. او این بار هم فرشته نجات شهرخودرو شد و پیروز شد گلی سه امتیاز به ثمر برساند. امین در 34 سالگی عصای دست رحمتی شده و یک تنه نماینده مشهد را از بحران خارج کرد.

و در نهایت محمد عباس زاده. مهاجم مازنی که دوباره در 30 سالگی متولد شده است. عباس زاده طبق آمار متریکا بعد از 6 فصل پیروز شد در یک بازی دبل کند. او حالا بیش از نیمی از گل های تراکتور در لیگ بیستم را به ثمر رسانده و ردپایش روی بیشتر گل های تی تی ها در این فصل دیده می گردد.

سرمربی: مهدی تارتار (پیکان)

بازهم تیمش برد و این بارهم به یمن بازیخوانی و تعویض های خوبش این نتیجه به دست آمد. از پیکان و مهدی تارتار صحبت می کنیم. مربی که روز به روز کیفیت کاری اش ارتقا پیدا می نماید. پیکان بازی یک بر صفر باخته مقابل نساجی را با برد 2 بر یک عوض کرد و گل رجحان از طریق فرزاد حاتمی که خودش بازیکن تعویضی بود به ثمر رسید. حالا پیکان با 16 امتیاز با صدر جدول فقط 2 امتیاز فاصله دارد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6330

به "9 تیم در جمع بهترین ها ، صدرنشینی استقلال، سپاهان و تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 تیم در جمع بهترین ها ، صدرنشینی استقلال، سپاهان و تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید