یونس محمود: شانس خوبى براى صعود به جام جهانى داریم، برگزارى متمرکز بازى ها به سود عراق است

به گزارش پرسینا بلاگ، مهاجم و کاپیتان سابق تیم ملى عراق معتقد است این تیم شرایط خوبى براى صعود به جام جهانى در این دوره خواهد داشت.

یونس محمود: شانس خوبى براى صعود به جام جهانى داریم، برگزارى متمرکز بازى ها به سود عراق است

به گزارش خبرنگاران، یونس محمود در گفت و گو با برنامه کوراى تلویزیون الفرات عراق گفت: شرایط تیم ملى ما در این دوره بسیار خوب به نظر مى رسد. بازیکنان با کیفیت و تاثیرگذارى در اختیار داریم که برخى از آنها در تیم هاى خارجى و همچنین بعضى در لیگ عراق بازى مى نمایند. به نظرم شرایط ما براى صعود از این مرحله و حتى رسیدن به جام جهانى بسیار خوب است. برگزارى مسابقات به جامانده به صورت متمرکز هم به سود ما خواهد بود و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

یونس محمود همچنین به آخرین شرایط برخى از لژیونرهاى فوتبال عراق اشاره نموده و گفت: به نظرم بشار رسن و مهندعلى در بهترین شرایط آمادگى خودشان قرار دارند و در لیگ قطر هم عملکرد خوبى داشته اند. فکر مى کنم باید با راهنمایی مناسب تیم ملى و استفاده از شرایط مناسب بازیکنان از این موقعیت به خوبى استفاده کنیم و بتوانیم به جام جهانى راه یابیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6899

به "یونس محمود: شانس خوبى براى صعود به جام جهانى داریم، برگزارى متمرکز بازى ها به سود عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونس محمود: شانس خوبى براى صعود به جام جهانى داریم، برگزارى متمرکز بازى ها به سود عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید