کشته شدن یک آتش نشان دیگر در آتش سوزی گسترده استرالیا

به گزارش پرسینا بلاگ، آتش سوزی گسترده استرالیا یک آتش نشان دیگر را نیز به کام مرگ کشاند و دو نفر نیز مجروح شدند.

کشته شدن یک آتش نشان دیگر در آتش سوزی گسترده استرالیا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک آتش نشان داوطلب استرالیایی روز دوشنبه به دلیل وزش شدید باد در میان شعله های آتش و واژگون شدن کامیون اطفای حریق، به کام مرگ کشیده شد و دو آتش نشان دیگر نیز با سوختگی شدید روبرو شدند.

مقامات آتش نشانی استرالیا در پیامی در توئیتر اعلام کردند که این آتش نشانان در حال کار در 70 کیلومتری شرق شهر آلبوری در ایالت نیو ساوث ولز بودند.

از سوی دیگر مقامات محلی امروز در نقاط مختلف جنوب استرالیا درخصوص وقوع نوعی از صاعقه که به صاعقه خشک معروف است و می تواند بر وسعت آتش سوزی ها اضافه کند، هشدار داده اند.

این نوع از صاعقه زمانی رخ می دهد که حرارت و دمای بالای هوا موجب تشکیل طوفان شود اما قطرات باران از شدت گرمای هوا پیش از رسیدن به زمین تبخیر شوند.

آتش سوزی هایی که از چند ماه پیش در استرالیا آغاز شد، تا به امروز نزدیک به 5 میلیون هکتار از جنگل ها و اراضی این کشور را سوزانده، 10 نفر را کشته و بیش از 950 خانه را ویران کرده است. در این میان ایالت نیو ساوث ولز بیشترین خسارت را دیده و 850 واحد از خانه های تخریب شده در این ایالت قرار داشته است.

.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2971

به "کشته شدن یک آتش نشان دیگر در آتش سوزی گسترده استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن یک آتش نشان دیگر در آتش سوزی گسترده استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید