کدام یک پرسپولیس را بیشتر می ترساند؛ نبودن عیسی یا رفتن شجاع؟

به گزارش پرسینا بلاگ، پرسپولیس سه محروم در فینال آسیا دارد که نمی توانند این تیم را همراهی نمایند. وحید امیری دو کارته است و احسان پهلوان هم به دلیل دریافت کارت قرمز اجازه حضور در فینال را ندارد. سومین محروم پرسپولیس هم عیسی آل کثیر است که 6 ماه از فعالیت های ورزشی محروم شد حتی با تیم تا قطر هم نمی تواند سفر کند، اما در این بین یکی دیگر از بازکنان مهم پرسپولیس که به غیبت او کمتر اشاره شده هم تنها می تواند بازی پرسپولیس را از روی سکو تماشاگران ببیند. شاید غیبت این سه بازیکن اهمیت زیادی داشته باشد، اما ثابت می کنیم که غیبت شجاع از محرومیت 3 بازیکن دیگر تیم بیشتر است.

کدام یک پرسپولیس را بیشتر می ترساند؛ نبودن عیسی یا رفتن شجاع؟

شجاع خلیل زاده از ابتدای راه لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب پرسپولیس قرار داشت. او در هر 90 دقیقه 9 بازی پرسپولیس در این جام حضور داشت و حتی در 30 دقیقه وقت های تلف شده بازی با النصر هم به میدان رفت تا بیشترین دقیقه بازی را در میان هم تیمی هایش ثبت کند. عملکرد شجاع به نحوی بود که یحیی گل محمدی جانشینی برای او در تیم نداشت و خلیل زاده تمامی دقایق را به میدان می رفت. علاوه بر این شجاع رکورد دار ارسال پاس در لیگ قهرمانان آسیا است که نشان از اعتماد به نفس و اهمیت حضور او در تیم را می دهد. فینال آسیا اولین تجربه پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا 2020 بدون شجاع خلیل زاده است و همه این ها نشان از اهمیت حضور او را می دهد.

چهار بازیکن از لیست نهایی پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا نسبت به سفر قبلی به قطر کم شده اند که بازیکنان تاثیر گذار تیم بودند. برای بهتر تعیین شدن اهمیت حضور آن ها باید بگوییم که شجاع خلیل زاده بیشترین دقایق حضور در لیگ قهرمانان را داشته و بعد از او در پرسپولیس وحید امیری رکورد دار است. از 11 بازیکنی که بیشترین دقایق را در ترکیب حضور داشتند 4 بازیکن در فینال غایب هستند و این یعنی 36 درصد ترکیب اصلی تغییر خواهد نمود که بیش از یک سوم تیم را به خود اختصاص می دهد. جالب است بدانید سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری که تشکیل دهنده خط دفاع پرسپولیس هستند در جمع 11 بازیکنی که بیشترین دقایق را به میدان رفتند قرار ندارند.

لیست بازیکنانی که بیشترین دقایق را در لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای پرسپولیس به میدان رفتند:

1. شجاع خلیل زاده 840،

2. وحید امیری 825،

3. بشار رسن 696،

4. حامد لک 660،

5. سیامک نعمتی 657،

6. احمد نورالهی 647،

7. احسان پهلوان 621،

8. سعید آقایی 554،

9. عیسی آل کثیر 470،

10. کمال کامیابی نیا 468،

11. میلاد سرلک 457

منبع:خبرورزشی

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6036

به "کدام یک پرسپولیس را بیشتر می ترساند؛ نبودن عیسی یا رفتن شجاع؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام یک پرسپولیس را بیشتر می ترساند؛ نبودن عیسی یا رفتن شجاع؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید