کارتون های عصر یخ 3 میلیارد دلاری شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، روزنامه بانی فیلم: در ورای سفر ستاره ای که نام نسخه تازه سری فیلم های فضایی و فانتزی و بسیار پر دوام Star Trek است، این هفته اضافه بر آمریکای شمالی در 37 کشور دیگر نیز به نمایش در آمد و 30 میلیون دلار در آنها پولسازی کرد و به این ترتیب این فیلم در آغاز پخش اش در مناطقی بجز آمریکا و کانادا 35 درصد بهتر از ورسیون سال 2009 این فیلم ها عمل کرد.

کارتون های عصر یخ 3 میلیارد دلاری شدند

در عین حال آنالیز ها نشان می دهد که عملکرد این فیلم در قیاس با آغاز نمایش فیلم سفر ستاره ای: به درون تاریکی که سه سال پیش اکران شد و ورسیون قبل از فیلم جدید به حساب می آید، 14 درصد ضعیف تر بوده است. فیلمی که یک بار دیگر چهره های افسانه ای شده این سری آثار سینمایی و تلویزیونی یعنی کاپیتان کرک، آقای اسپاک و اسکاتی را مقابل دیدگان قرار می دهد، کارش را در بریتانیا با فروش 1/6 میلیون دلاری آغاز کرد که هر چند رتبه اول را به این فیلم بخشید اما 15 درصد کمتر از ورسیون 2009 (با همان نام معمولی و اصلی Star Trek) و 37 درصد کمتر از به درون تاریکی است.

در آلمان فروشی 5/4 میلیون دلاری برای این فیلم به ثبت رسید و در روسیه، مردم 3/3 میلیون دلار را به حساب سازندگان آن ریختند. این فیلم 3 میلیون دلار در استرالیا و یک میلیون دلار هم در تایوان به دست آورد. این در حالی است که اکران فیلم در کشورهای فرانسه و کره جنوبی تازه از 29 مرداد، اسپانیا 30 مرداد، برزیل 10 شهریور و چین و مکزیک 12 شهریور آغاز می گردد و به این ترتیب می توان (و باید) در انتظار فروش هنگفت تازه ای برای این فیلم و سازندگان آن در هفته ها و به واقع 2 ماه پیش رو بود.

سودسازترین فرانچیز کارتونی تاریخ

ورسیون جدید فیلم های انیمیشن و پرطرفدار عصر یخ که نام کامل کننده آن جهت برخورد است بر خلاف آغاز متوسط و فاقد رونق اش در آمریکا و کانادا بازار پر سودی در سایر قاره ها و کشورها داشته، به طوری که پس از سه هفته نمایش در اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، اقیانوسیه و شمال آفریقا 178 میلیون دلار به بار آورده است. در بدو اکران، عصر یخ: جهت برخورد فقط در 7 کشور بر اکران بود و این مربوط به اوایل ماه جولای می شد ولی حالا در فزون تر از 60 کشور در حال نمایش است و 18 کشور دیگر هم در نوبت اکران آن قرار دارند.

یک بازار بالقوه بسیار پرفروش برای این کارتون پر دوام، طبعاً چین است که این فیلم را از 2 شهریور به نمایش در می آورد و ایتالیا نیز در همین تاریخ دست به کار خواهد شد. حتی بدون آمار کمکی قریب الوقوع این کشورها و بازارها سری فیلم های عصر یخ که فیلم فعلی نسخه چهارم آن به حساب می آید، تا این لحظه 3 میلیارد دلار و حتی قدری بیش از آن در جهان فروخته اند واین رقم، فرانچیز مذکور را به سود سازترین کارتون تاریخ تبدیل می نماید و از این منظر سایر کارتون های چند قسمتی و چند فیلمی نیز به آن نمی رسند که داستان عروسک و شرک از بازرترین آنها هستند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: برترین ها
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2172

به "کارتون های عصر یخ 3 میلیارد دلاری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتون های عصر یخ 3 میلیارد دلاری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید