پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می اندیشد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران با تبریک یلدا به ایرانیان، گفت: چشم انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است.

پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می اندیشد

به گزارش خبرنگاران بنا به اعلام پست اول، بیش از دو ماه از آغاز به کار رسمی اولین اپراتور خصوصی پست ایران (پست اول) می گذرد، به همین مناسبت محمدحسن کرباسیان، مدیرعامل این شرکت در آستانه شب یلدا از آخرین شرایط پیشرفت کار در زمینهٔ ارائه خدمات پستی سخن گفت.

کرباسیان اظهارکرد: چشم انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است که بیشترین سهم بازار خدمات پست کشور را از طریق ارائه محصولات و خدمات نوآورانه پستی و لجستیکی به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه آرزوهای شب یلدا و اولین اپراتور خصوصی پست ایران هر دو بلند و دست یافتنی هستند، افزود: در این شب یلدا که زمان طولانی تری برای فکر کردن داریم به داشتن قوی ترین بخش خصوصی پستی با توانمندی های ویژه و شبکه گسترده بیندیشیم.

وی افزود: خوشبختانه درزمینهٔ جذب شرکت های فعال پستی موفقیت های خوبی داشته ایم و پیش بینی می شود تا خاتمه سال میلیون ها ترافیک پستی در پست اول ثبت و ضبط شود.

کرباسیان گفت: با توجه به بیزینس مدل خاص این اپراتور که فعالان پستی می توانند با برند خودشان به ما بپیوندند به نظر می رسد به سرعت قادر خواهیم بود با تکمیل شبکه پستی داخل و خارج از کشور خدمات جدید پستی را با استفاده از زیرساخت های قوی و به روز مبتنی بر فن آوری اطلاعات موجود توسعه دهیم.

مدیرعامل پست اول ضمن تبریک شب یلدا از کلیه فعالان پستی دعوت کرد به شبکه پست اول بپیوندند تا با کمک و هم افزایی بیشتر بتوانیم با استانداردسازی، بهبود، ارتقا کیفیت و کمیت خدمات پستی، آینده روشنی را برای مردم عزیز کشورمان رقم بزنیم.

خاتمهی رپرتاژ آگهی

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2840

به "پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می اندیشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می اندیشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید