همکاری دانشگاه های آلمان برای مهارت افزایی در ایران

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به همکاری دانشگاه های ایران با دانشگاه های آلمان گفت: دانشگاه های آلمان برای دیجیتال شدن آموزش عالی ایده های خوبی دارند که می تواند به مهارت افزایی در دانشگاه ها یاری کند.

همکاری دانشگاه های آلمان برای مهارت افزایی در ایران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم علی خاکی صدیق در ششمین کنفرانس بین المللی کنترل ابزار دقیق و اتوماسیون با بیان اینکه این کنفرانس کاملاً تخصصی بوده که در حوزه مهندسی کنترل برگزار شده است، گفت: مهندسی کنترل از زمینه های مهندسی است که به شدت در حال تغییر و تحول مثبت است و تمام علوم و فناوری در این یک دهه اخیر به صورت بسیار پر شتابی دارد تغییر می نماید.

وی تاکید نمود: در سال های گذشته شاهد گسترش بی رویه تأسیس در نظام آموزش عالی بوده ایم و امروز آموزش عالی کشور می خواهد برای دوره هایی که مهارت افزایی در یک صنعت خاص دارند، تاکید کند.

همکاری دانشگاه های آلمان با ایران

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به همکاری با دانشگاه های آلمان بیان نمود: دانشگاه های آلمان در زمینه ورود دیجیتال به آموزش عالی ایده های خوبی داشته اند که می تواند به مهارت افزایی در دانشگاه ها یاری کند.

وی همچنین با اشاره به افزایش بهره وری از روش های نوین آموزش گفت: وزارت علوم در نظر دارد که 30 درصد برنامه های خود را به مهارت آزمایی اختصاص دهد.

انتهای پیغام/

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2248

به "همکاری دانشگاه های آلمان برای مهارت افزایی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه های آلمان برای مهارت افزایی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید