هراس عمومی از کرونا 150 هواپیمای لوفت هانزا را زمین گیر کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، فارس نوشت: شرکت هوایی لوفت هانزای آلمان از زمین گیر شدن 150 فروند هواپیمای خود و کاهش شدید سفرهای هوایی به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

هراس عمومی از کرونا 150 هواپیمای لوفت هانزا را زمین گیر کرد

به نوشته خبرگزای رویترز این شرکت هوایی معتبر آلمانی با اعلام این مسئله، از افت چشمگیر پروازها به خاطر ترس مردم از این ویروس مهلک اطلاع داده است. یک سخنگوی شرکت لوفت هانزا در این باره گفت: ما به طور فعال برنامه های خود را تنظیم می کنیم تا شرایط فوق العاده را انعکاس کنیم.

این در حالی است که موسسه تحقیقاتی رابرت کخ آلمان روز چهارشنبه از افزایش 44 نفری مبتلایان به ویروس کووید 19 در آلمان اطلاع داد. مسئولان این مؤسسه در نشست خبری اعلام کردند با اضافه شدن این مبتلایان جدید، تعداد کل افراد درگیر با ویروس جدید کرونا در آلمان به 240 نفر افزایش یافته است.

به نوشته رویترز مقامات شرکت های هوایی اروپا روز سه شنبه هشدار دادند که اینک با بدترین شرایط ممکن و ضرر و زیان های ناشی از کاهش شدید پروازها روبرو شده اند. بر اساس پیش بینی ها، تقاضا برای سفرهای هوایی در هفته های آینده با ثبات روبرو خواهد شد.

شرکت هوایی بریتیش ایرویز انگلیس نیز روز دوشنبه از لغو پروازهای خود به مقصد آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

310311

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3581

به "هراس عمومی از کرونا 150 هواپیمای لوفت هانزا را زمین گیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس عمومی از کرونا 150 هواپیمای لوفت هانزا را زمین گیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید