نخست وزیر ژاپن: نمی گذاریم ویروس کرونا به المپیک آسیب بزند

به گزارش پرسینا بلاگ، نخست وزیر ژاپن تاکید نمود این کشور تمام کوشش خود را انجام خواهد داد تا مانع آسیب رسیدن کرونا به بازی های المپیک 2020 گردد.

نخست وزیر ژاپن: نمی گذاریم ویروس کرونا به المپیک آسیب بزند

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر زمزمه های لغو بازی های المپیک را نیز مطرح نموده بود.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن روز دوشنبه اظهار داشت که دولت این کشور با همه گروه های ذی ربط ارتباط نزدیکی خواهد داشت تا اطمینان حاصل گردد که شیوع ویروس در المپیک های تابستانی تأثیر نمی گذارد.

سیکو هاشیموتو، وزیر المپیک گفت: برگزارکنندگان در نظر ندارند لغو المپیک را که از 24 ژوییه شروع می گردد، در نظر بگیرند.

آبه به کمیته پارلمانی این کشور نیز گفت: ما با همه افراد، از جمله کمیته بین المللی المپیک و سازمان بهداشت جهانی، ارتباط نزدیکی خواهیم داشت تا اقدامات لازم را انجام دهیم و جلوی تأثیرگذاری این ویروس را در المپیک بگیریم.

شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در چین روز دوشنبه به 361 نفر افزایش یافت و تعداد فزاینده ای از کشورها گزارش دادند که این ویروس در کشورشان یافت شده است. ژاپن دارای 20 مورد تایید شده است که 17 مورد از آن ها افرادی بودند که به چین رفته بودند یا چینی بودند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3252

به "نخست وزیر ژاپن: نمی گذاریم ویروس کرونا به المپیک آسیب بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ژاپن: نمی گذاریم ویروس کرونا به المپیک آسیب بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید