میزان دریافتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس؛ سرخ ها 10 درصد، آبی ها صفر!

به گزارش پرسینا بلاگ، نه تنها پرسپولیسی ها بعد از پشت سرگذاشتن یک سوم لیگ برتر فقط 10 درصد از قرارداد خود را دریافت کردند، بلکه از فصل قبل نیز مطالبات نسبتا قابل توجهی دارند.

میزان دریافتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس؛ سرخ ها 10 درصد، آبی ها صفر!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکنان پرسپولیس تا خاتمه هفته دهم بین 10 تا 12 درصد دریافتی داشتند و اکثر آنها 10 تا 15 درصد هم از فصل قبل طلب دارند. این مطالبات برای دو بازیکن خارجی یعنی رادوشوویچ و بشار رسن به 30 درصد هم می رسد. از سوی دیگر جالب است بدانید در لیگ نوزدهم فقط یک بازیکن بیش از بقیه پول گرفته که او را می توان ضعیف ترین بازیکن سرخ ها هم دانست.

جونیور برزیلی که این روزها کاملا نیمکت نشین شده و هنوز گلی برای پرسپولیس نزده، 200 هزار دلار از قرارداد 550 هزار دلاری خود را دریافت نموده؛ درحالی که حتی کالدرون هم فقط 70 هزار دلار گرفته است.

استقلال؛ تقریبا صفر درصد

شاید باورش سخت باشد، اما بازیکنان استقلال در فصل جدید هیچ گونه دریافتی نداشتند و این اتفاق به زودی احتمالا باعث اعتراض آبی پوشان می گردد؛ به ویژه اینکه آنها در هفته های اخیر نتایج خوبی هم کسب کردند. مدیریت استقلال با توجه به بار اقتصادی بدهی های قبلی نتوانسته پولی را به بازیکنانش برای لیگ نوزدهم پرداخت کند و این کار فتحی و همکارانش را در ادامه هم سخت خواهد نمود. البته در این میان بازیکنانی که سال جاری تازه به استقلال اضافه شدند، مبلغ مختصری به عنوان پیش پرداخت دریافت کردند، اما بازیکنانی که از فصل قبل در استقلال حضور دارند، حتی نتوانستند قرارداد سال گذشته خود را تسویه نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2456

به "میزان دریافتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس؛ سرخ ها 10 درصد، آبی ها صفر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان دریافتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس؛ سرخ ها 10 درصد، آبی ها صفر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید