مقاله: سفر به اتاوا با ویزای توریستی کانادا

به گزارش پرسینا بلاگ، اتاوا آب و هوایی مرطوب و 4 فصل متمایز دارد. تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد از ویژگی های جالب توجه این شهر هستند. بهترین زمان سفر به اتاوا و لذت بردن از جاذبه های دیدنی آن بعد از دریافت ویزای توریستی کانادا، ماه های آگوست و سپتامبر هستند.

مقاله: سفر به اتاوا با ویزای توریستی کانادا

ساختمان مجلس با نمای سنگی و سبک معماری گوتیک ویکتوریایی، بر فراز یک تپه 50 متری رو به رودخانه اتاوا قرار گرفته است. این ساختمان سه بخش دارد، شامل بخش غربی، شرقی و مرکزی. مسافران تور کانادا می توانند بخش مرکزی ساختمان را بگردند و در جلسات پرسش و پاسخ در زمان برگزاری جلسات دولتی شرکت نمایند.

ساختمان های دولتی اتاوا با معماری شگفت انگیزشان حال و هوای این شهر را حسابی تغییر داده اند. شهر به خاطر کانال ریدو به دو بخش تقسیم می گردد. قسمت شمالی کانال به شهر پایینی و قسمت جنوبی کانال به شهر بالایی معروف هستند.

تابستان ها پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا، در محوطه سرسبز جلوی ساختمان مجلس گشت زنی می نماید. این پلیس ها با جلیقه های سرخ رنگ، کلاه های لبه دار، شلوارهای سوارکاری و پوتین های بلند بسیار جذاب هستند. تغییر شیفت گارد نظامی همراه با تشریفات نظامی و فلوت، همواره مسافران تور کانادا را به خود جذب می نماید. برای یافتن مکانی مناسب برای تماشای مراسم، یک ربع زودتر در محل حاضر باشید. بازدید از تپه مجلس از محبوب ترین کارها برای کسانی است که به تازگی ویزای توریستی کانادا خود را دریافت نموده اند.

منبع مقاله: سفر به اتاوا با ویزای توریستی کانادا

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4775

به "مقاله: سفر به اتاوا با ویزای توریستی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفر به اتاوا با ویزای توریستی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید