مرغ دولتی 18هزار و 500تومانی را از کجا بخریم؟

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: روزانه 950 تن گوشت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

مرغ دولتی 18هزار و 500تومانی را از کجا بخریم؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته رضا سالمی قرار بود ابتدا میادین میوه و تره بار از گوشت مرغ گرم و منجمد تأمین شود پس از آن در مرحله بعدی به توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه های زنجیره ای ورود کنیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: در یک هفته اخیر با توزیع گسترده در میادین، مرغ به میزان کافی وارد میادین میوه و تره بار شد و از امروز شنبه 8 آذرماه 99، مرغ گرم در فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد و کمبودی در این زمینه نداریم.

سالمی شرح داد: با تلاش های صورت گرفته روزانه 650 تن مرغ گرم و 300 تن مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار استان تهران و فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت 18 هزار و 500 تومان و مرغ منجمد با نرخ 15 هزار تومان باید به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اکنون روزانه بین یک هزار و 500 تا 2 هزار تن مرغ گرم و منجمد به بازار سراسر کشور عرضه و توزیع می شود.

وی اضافه کرد: پیش از این روزانه بین 600 تن مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ها در سراسر کشور توزیع می شد که نزدیک بین 60 تا 70 تن در داخل تهران توزیع می شد.

سالمی گفت: برای جلوگیری از تجمع در فروشگاه ها برنامه داریم تا توزیع مرغ گرم و منجمد را با نرخ های مصوب در فروشگاه های منتخب و صنوف محلات داشته باشیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5963

به "مرغ دولتی 18هزار و 500تومانی را از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ دولتی 18هزار و 500تومانی را از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید