متقاضیان وام یک میلیونی چگونه پیامک ارسال نمایند؟

به گزارش پرسینا بلاگ، متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیونی ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 ارسال نمایند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به 986369+ بفرستند.

متقاضیان وام یک میلیونی چگونه پیامک ارسال نمایند؟

به گزارش ایرنا، متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای ثبت نام در این طرح باید کد ملی سرپرست خانوار را از سیم کارتی که به نامش هست، به شماره 6369 ارسال نمایند.

هنوز بعضی از متقاضیان در ارسال پیامک ناموفق بوده اند، آن ها گفته اند: پیامک ارسال نمی گردد و تلفن همراه خطای ناموفق بودن ارسال پیامک را نمایش می دهد.

وزارت تعاون درباره حل این مشکل اظهار داشت: تنظیمات بعضی از گوشی های همراه نیازمند اضافه کردن 98+ قبل از شماره 6369 است.

واقعیت اینکه در این گوشی ها ارسال پیامک به شکل 986369+ است؛ بنابراین متقاضیان ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 ارسال نمایند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به 986369+ بفرستند.

ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی از چهارم آذرماه آغاز و به مدت یک هفته (11 آذرماه) ادامه دارد. این وام قرض الحسنه و در 30 قسط از یارانه معیشتی خانوار کسر می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5983

به "متقاضیان وام یک میلیونی چگونه پیامک ارسال نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان وام یک میلیونی چگونه پیامک ارسال نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید