فرهادیان: در مرحله نخست مسابقات گرندپری شرکت نمی کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو کشورمان ملی پوشان ایران در مرحله نخست مسابقات گرندپری 2018 شرکت نخواهند کرد.

فرهادیان: در مرحله نخست مسابقات گرندپری شرکت نمی کنیم

به گزارش خبرنگاران، مرحله نخست مسابقات گرندپری 2018، به میزبانی رم ایتالیا و از 11 خردادماه به مدت سه روز برگزار می گردد که با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی کشورمان، نمایندگان ایران به این رقابت ها اعزام نمی گردد.

فرهادیان با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه رویداد قهرمانی آسیا و مرحله نخست مسابقات گرندپری با فاصله بسیار کمی برگزار می گردد و همچنین به این دلیل که تعدادی از تکواندوکاران ما علاوه بر تیم اصلی، در مسابقات جام ریاست آسیا پیروز به کسب سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی آسیا شدند بنابر صلاحدید کادرفنی در مرحله نخست مسابقات گرندپری شرکت نخواهیم کرد و انشالله تصمیم داریم پرقدرت در رقابت های آسیا شرکت کنیم.

وی افزود: بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام و در 6 وزن برگزار می گردد و طبق اعلام قبلی اتحادیه تکواندو آسیا مدال آوران مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی نیز مجوز حضور در این رقابت ها را دارند که در این بخش نیز کشورمان پیروز به کسب 7 سهمیه شده است. مسابقات انتخابی روز شنبه (8 اردیبهشت ماه) برگزار می گردد تا هم تکلیف ترکیب تیم و هم نفرات اعزامی که به وسیله کسب سهمیه جواز حضور را دارند، معین گردد.

فرهادیان توضیح داد: در رقابت های قهرمانی آسیا تکواندوکارانی که خارج از تیم اصلی بر روی شیپ چانگ می فرایند امتیازشان تنها به خودشان تعلق می گیرد و در رده بندی تیمی محاسبه نخواهند شد.

رییس سازمان تیم های ملی در انتها گفت: ممکن است نفراتی که سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند اما تصمیم نهایی پس ازمسابقات انتخابی و عملکرد بچه ها در این رقابت ها گرفته خواهد شد. انشاءالله پس از آن هم یک مرحله دیگر انتخابی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 برگزار خواهد شد و پس از آن با نظر کادر فنی در رابطه با نفرات اعزامی به مرحله دوم مسابقات گرندپری-روسیه تصمیم گیری می کنیم تا انشاءالله حضوری پیروز داشته باشیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2587

به "فرهادیان: در مرحله نخست مسابقات گرندپری شرکت نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادیان: در مرحله نخست مسابقات گرندپری شرکت نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید