فدراسیون قادر به خرید کمان ورزشکاران نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: کمان مورد استفاده ورزشکاران حوزه قهرمانی و حرفه ای وارداتی است و به علت ناتوانی ما در خرید کمان برای اعضای تیم ملی، آنان ناچارند خود کمان بخرند.

فدراسیون قادر به خرید کمان ورزشکاران نیست

به گزارش خبرنگاران، به نقل از ایرنا، غلامرضا شعبانی بهار امروز 18 آبان 98 با بیان این مطلب اظهار کرد: البته برای تامین کمان مورد احتیاج ورزشکاران مبتدی، مسئله ای نداریم چون کمان مورد استفاده آنان در داخل فراوری می گردد و با آن می توان تا سطوح قهرمانی کار کرد. وی اضافه کرد: مشکل ما در حوزه ورزش قهرمانی حرفه ای است که کمان های وارداتی آن حدود 500 میلیون ریال قیمت دارد و اکنون ما برای ورزشکارانی که به دنبال کسب سهمیه المپیک برای کشور هستند تیر مورد احتیاجشان را خریده ایم اما نتوانسته ایم سرتیر بخریم.

او با بیان اینکه در حال فراهم کردن شرایطی هستیم که امکان خرید کمان و تجهیزات آن، برای این افراد فراهم گردد، اظهار کرد: یکی از این شرایط پرداخت تسهیلات است تا بتوانیم وام خرید کمان و تیز به ورزشکاران بدهیم درغیر این صورت نمی گردد به طور مستقیم از آنان حمایت کرد. رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، شمار ورزشکاران رشته تیروکمان را که دارای کارت بیمه ورزشی هستند، نزدیک به 30 هزار نفر مطرح کرد و گفت: کوشش ما افزایش کمی خانواده تیراندازان باکمان است و به استانها نیز با توجه به تعداد فعالان این رشته یاری اقتصادی خواهد شد.

شعبانی بهار، به المپیک 2020 نیز اشاره نمود و اضافه کرد: 7 سهمیه برای معلولان در المپیک 2020 داریم که همه آن ها را گرفته ایم اما 2 سهیمه عادی نیز داریم که باید تا آخر این ماه و پس از مسابقات قهرمانی آسیا و دریافت نتیجه خوب، این 2 سهمیه را بگیریم چون از هر کشور یک زن و یک مرد انتخاب می شوند. وی شمار اعضای تیم ملی تیراندازی باکمان را 14 نفر مطرح کرد و گفت: همه این افراد به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می شوند و امیدواریم در این مسابقات 2 سهمیه ریکرو را بگیریم اما تیم کامپوند ما سهمیه المپیک ندارد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2371

به "فدراسیون قادر به خرید کمان ورزشکاران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون قادر به خرید کمان ورزشکاران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید