غذاهای سرشار از کلسیم که چربی های بدن را می سوزانند!

به گزارش وبلاگ درگهان، فقر کلسیم باعث می گردد که شما درصد بالاتری از چربی ها را در بدن ذخیره کنید.

غذاهای سرشار از کلسیم که چربی های بدن را می سوزانند!

به گزارش وبلاگ درگهان، کلسیم نقش عمده ای در سوزاندن چربی های بدن دارد و کسانی که این ماده معدنی را به میزان کافی در بدنشان ندارند، کنترلی هم روی اشتهایشان نخواهند داشت.

یک رژیم غذایی سرشار از کلسیم می توانند منجر به کاهش فشار خون، کلسترول و تنظیم قند خون گردد. در اینجا بهترین گزینه های چربی سوز سرشار از کلسیم معرفی شده اند:

کلم بروکلی: یک فنجان از آن 55 کالری و 62 میلی گرم دارد و تامین کننده 6 درصد از احتیاج به کلسیم است.

اسفناج: 2 فنجان از این سبزی 14 کالری دارد و 6 میلی گرم کلسیم که 6 درصد از احتیاج به کلسیم را رفع می نماید.

شاهی: شاهی در هر یک فنجان، 4 کالری و 40 میلی گرم کلسیم دارد و 4 درصد از میزان احتیاج به کلسیم را رفع می نماید.

پنیر رومانو: 30 گرم از آن، معادل 108 کالری و 298 میلی گرم کلسیم است که 30 درصد از میزان احتیاج به کلسیم را در روز تامین می نماید.

دانه کنجد: 30 گرم از دانه کنجد معادل 160 کالری است که 277 میلی گرم کلسیم به بدن می رساند. این میزان، 28 درصد احتیاج به کلسیم را رفع می نماید.

ارده: 2 قاشق غذاخوری از ارده معادل 160 کالری و 112 میلی گرم کلسیم دارد که 12 درصد احتیاج به کلسیم را رفع می نماید.

پنیر خامه ای: 3 گرم از پنیر خامه ای بدون چربی معاد 29 کالری دارد. این میزان 98 میلی گرم کلسیم دارد و 10 درصد احتیاج به کلسیم را در روز رفع می نماید.

کلم پیچ: یک فنجان از این سبزی، 36 کالری دارد؛ به همراه 93 میلی گرم کلسیم. این میزان از کلسیم، 9 درصد از احتیاج بدن به کلسیم را رفع می نماید.

بادام: 3 گرم بادام معادل 22 بادام است که 170 کالری و 75 میلی گرم کلسیم دارد و 8 درصد از احتیاج به کلسیم را تامین می نماید.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

به "غذاهای سرشار از کلسیم که چربی های بدن را می سوزانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهای سرشار از کلسیم که چربی های بدن را می سوزانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید