صدور موافقت اصولی برای 16 طرح گردشگری در علی آباد کتول

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی آباد کتول از صدور موافقت اصولی برای 16 طرح سرمایه گذاری شهرستان در سال 98 خبر داد.

صدور موافقت اصولی برای 16 طرح گردشگری در علی آباد کتول

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، نقی طبرسا امروز شنبه 30 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: سال گذشته 16 موافقت نامه اصولی برای متقاضیان طرح های گردشگری در سطح شهرستان با حجم سرمایه گذاری 565 میلیارد و 260 میلیون ریال صادرشده است.

او اظهار داشت: این طرح ها شامل 11 اقامتگاه بوم گردی،سه سفره خانه سنتی، یک هتل و یک مجتمع تفریحی و گردشگری بوده است که با اجرای آن زمینه اشتغال بیش از227 نفر در شهرستان فراهم خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی علی آبادکتول بیان نمود: این شهرستان پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری دارد و با برخورداری جاذبه های طبیعی همچون دهنه محمد آبادکتول، دهنه زرین گل، منطقه نمونه گردشگری پارک جنگلی و آبشار تمام خزه ای کبودوال یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استان گلستان است.

طبرسا با اشاره به این که 43 طرح گردشگری شامل اقامتگاه بوم گردی، خانه مسافر و سفره خانه سنتی در شهرستان دست اقدام و بررسی صدور موافقت نامه اصولی است، شرح داد: ازهرگونه سرمایه گذاری که منجر به توسعه و تقویت صنعت گردشگری شهرستان شود استقبال می کنیم و تمام تلاش اداره میراث فرهنگی بر این است تا زیرساخت های مورد نیاز گردشگری را در شهرستان فراهم سازد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4174

به "صدور موافقت اصولی برای 16 طرح گردشگری در علی آباد کتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اصولی برای 16 طرح گردشگری در علی آباد کتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید