شهرداری ارومیه یک گام به قهرمانی نزدیک شد، شاگردان تندروان از موقعیت خود استفاده نکردند

به گزارش پرسینا بلاگ، شهرداری ارومیه در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مقابل فولاد سیرجان به پیروزی رسید.

شهرداری ارومیه یک گام به قهرمانی نزدیک شد، شاگردان تندروان از موقعیت خود استفاده نکردند

به گزارش خبرنگاران، دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان که پیروز شده بودند حریفان خود را شکست دهند و در فینال لیگ برتر والیبال حضور پیدا نمایند، از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.

شاگردان محمد رضا تندروان در ست اول این ملاقات توانستند شاگردان پیمان اکبری را با نتیجه 25 بر 19 شکست دهند. در ست دوم تیم شهرداری ارومیه عملکردی عالی داشت و پیروز شد فولاد سیرجان را با نتیجه 25 بر 18 شکست دهد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

در ست سوم این مسابقه، شاگردان پیمان اکبری عملکرد خوبی داشتند و پیروز شدند با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسند.

فولاد سیرجان درحالی ست چهارم این رقابت را آغاز کرد که برای امیدوار بودن در این رقابت راهی جز پیروزی نداشت. در آخر این ست شاگردان تندروان پیروز شدند 25 بر 22 مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی برسند تا تکلیف این مسابقه به ست پنجم کشیده گردد.

آغاز ست پنجم زمان نمایش قابلیت های شاگردان تندروان بود و تیم فولاد سیرجان پیروز شد با نتیجه 6 بر 1 از حریف پیش بیفتد اما شاگردان پیمان اکبری دست از کوشش نکشیدند و توانستند اختلاف را کم نمایند و خود را به امتیاز 6 بر 5 برسانند. هرچه که بازی جلو می رفت شاگردان پیمان اکبری عملکرد بهتری داشته و پیروز شدند 12 بر 10 از حریف پیش بیفتند. در آخر تیم شهرداری ارومیه پیروز شد با نتیجه 15 بر 13 به پیروزی برسد. شاگردان تندروان در این ست از اختلاف امتیازی که در اوایل بازی به دست آورده بودند استفاده نکرده و نتیجه را به حریف واگذار کردند.

با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه در یک بازی بسیار نزدیک 3 بر 2 مقابل فولاد سیرجان به پیروزی رسید.

در ست چهارم این ملاقات مسعود غلامی ملی پوش تیم ملی والیبال که برای شهرداری ارومیه بازی می نماید از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

بازی دوم این دو تیم یکشنبه 24 اسفند برگزار خواهد شد و در صورت پیروزی شهرداری ارومیه این تیم قهرمان لیگ برتر والیبال ایران خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6784

به "شهرداری ارومیه یک گام به قهرمانی نزدیک شد، شاگردان تندروان از موقعیت خود استفاده نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ارومیه یک گام به قهرمانی نزدیک شد، شاگردان تندروان از موقعیت خود استفاده نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید