سناتور تد کروز از دیوان عالی آمریکا درخواست یاری کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل) تد کروز سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس از کوشش برای جلب رضایت دیوان عالی آمریکا در مورد رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در حکم دادگاه پنسیلوانیا پیرامون شکایت جمهوری خواستار حمایت کرد.

سناتور تد کروز از دیوان عالی آمریکا درخواست یاری کرد

سناتور جمهوری خواه از ایالت تگزاس در این خصوص گفت: این درخواست تجدیدنظر مسائل جدی حقوقی را مطرح می نماید و من معتقدم دیوان عالی باید به سرعت به آن رسیدگی کند.

وی در این باره اضافه نمود: قوانین پنسیلوانیا رای گیری حضوری را الزامی می نماید مگر در شرایط محدود و تعیین. اواخر سال گذشته مجلس قانون گذاری پنسیلوانیا علیرغم منع اعلام شده در قانون اساسیِ این ایالت، قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن رای گیری پُستی سراسری را مجاز بیان کرد. در این درخواست تجدیدنظر گفته شده که پنسیلوانیا نمی تواند وسط بازی قوانین را تغییر دهد.

سناتور تد کروز در این باره اضافه نمود: این تلخی و تفرقه که در سراسر کشور می بینیم احتیاج به حل و فصل دارد. من معتقدم دیوان عالی آمریکا در قبال مردم آمریکا مسئولیت دارد که تضمین کند ما از مقررات و قانون اساسی پیروی می کنیم. آنالیز این پرونده آن هم به صورت سریع گامی مهم خواهد بود.

لازم به ذکر است، دادگاه عالی پنسیلوانیا پیشتر دادخواست تیم کارزار نامزد جمهوری خواستار در اعتراض به سیستم رای گیری در این ایالت برای ابطال نتیجه انتخابات آن را رد نموده بود.

لازم به ذکر است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم نموده اند؛ واقعیتی که نقصان عظیم در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6018

به "سناتور تد کروز از دیوان عالی آمریکا درخواست یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور تد کروز از دیوان عالی آمریکا درخواست یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید