روزبه چشمی: بازی نشان داد کدام تیم از مساوی مسرور است!

به گزارش پرسینا بلاگ، مدافع آبی پوشان گفت: تصاویر پایان بازی کاملا مشخص کرد کدام تیم از مساوی خوشحال بود و کدام تیم ناراحت.

روزبه چشمی: بازی نشان داد کدام تیم از مساوی مسرور است!

به گزارش خبرنگاران روزبه چشمی در سرانجام دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: بعد از بازی هیچ اتفاق و بحثی بین ما پیش نیامد و هر صحبتی هم بود در خصوص بازی و نتایج آن بود. ما از این مساوی ناراحت بودیم و کاملا هم طبیعی بود که اعصابمان بابت این مساوی ناراحت باشد.

وی اضافه کرد: من از برخی از بازیکنان پرسپولیس و مصاحبه های قبل از بازی آنها ناراحت هستم که پیش از بازی مصاحبه می کردند و می گفتند حتما برنده ایم، چاره ای جز پیروزی نداریم و مصاحبه هایی از این قبیل. خدا را شکر که تصاویر بعد از سوت سرانجام بازی نشان داد کدام تیم از تساوی مسرور بود و کدام تیم ناراحت.

چشمی در خصوص امتیازاتی که از صدر جدول عقب هستند گفت: تا سرانجام مسابقات راه زیادی باقی است و برای جبران این امتیازات عقب افتاده هم فرصت باقی است. از این بابت نگرانی نداریم.

مدافع آبی پوشان در خصوص داوری بازی گفت: دکتر حیدری انسان بسیار متشخصی و داور خیلی خوبی هستند. اما درخواست من از کارشناسان داوری این است که فقط صحنه های مهم در محوطه جریمه را نقد نکنند. در یک بازی کلی صحنه در میانه های زمین است که اشتباهات ریز در آن می تواند جریان بازی را تغییر دهد.

بازیکن استقلال شرح داد: آقای حیدری تمام صحنه های پنجاه-پنجاه در میانه میدان را به سود پرسپولیس سوت زد که این باعث شد آنها از فشار خارج شده و ما تحت فشار قرار گیریم.

وی با تاکید بر این که اوساگونا باید اخراج می شد بیان داشت: او در نیمه اول توپ را به سمت هواداران ما شوت کرد که حتما باید اخطار می گرفت. اگر آن اخطار را می گرفت، در دقیقه 60 که اخطار دوم را گرفت باید اخراج می شد و آن وقت پرسپولیس با یک بازیکن کمتر نمی توانست فشار بیاورد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3296

به "روزبه چشمی: بازی نشان داد کدام تیم از مساوی مسرور است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی: بازی نشان داد کدام تیم از مساوی مسرور است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید