رفتار کاپیتان پرسپولیس درست نیست، نباید در حق استقلال اجحاف گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، جواد قراب پیشکسوت و عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد آخرین شرایط آبی پوشان پیش از حضور در دربی و حواشی ملاقات تیم های پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی ارائه داد.

رفتار کاپیتان پرسپولیس درست نیست، نباید در حق استقلال اجحاف گردد

استقلال و ذوب آهن

پیشکسوت آبی پوشان ابتدا با اشاره به شکست این تیم مقابل ذوب آهن گفت: استقلال مقابل ذوب آهن مستحق شکست نبود. آبی ها خیلی خوب بازی کردند و موقعیت گل هم زیاد داشتند اما ترس از محرومیت و نداشتن بازیکن مقابل پرسپولیس باعث شد مجیدی بعضاً از بازیکنانی استفاده کند که جوان تر و کم تجربه تر هستند. با این حال حق استقلال، پیروزی بود و باید حداقل با نتیجه 5 بر 2 این بازی را می بردند. من به نیمه پر لیوان نگاه می کنم و می گویم امیدوارم این شکست انگیزه ای مضاعف ایجاد کند برای بازی روز آدینه و مقابل پرسپولیس. لذا باید گفت این شکست در حال حاضر مهم نیست و بازیکنان باید آن را فراموش نموده و از این شکست پلی بسازند برای پیروزی در دربی.

پیروزی در دربی در حد قهرمانی ارزش دارد

وی در مورد دربی روز آدینه گفت: این بازی با همه بازی ها تفاوت دارد. صرف نظر از اینکه امتیاز آن خیلی مهم است، از نظر حیثیتی هم این بازی برای هر دو تیم مهم است و هیچ تیمی دوست ندارد در این بازی حساس بازنده باشد. ارزش پیروزی های این بازی به لحاظ حیثیتی به اندازه قهرمانی یک فصل ارزش دارد. به شخصه با توجه به شناختی که از مجیدی و نفرات استقلال دارم، به نتیجه این بازی بسیار امیدوارم و این نوید را می دهم که آبی پوشان با نتیجه خوبی پیروز شوند.

بازی پرسپولیس و سپاهان زیبا و با کیفیت بود

کارشناس فوتبال در مورد ملاقات پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی یکی از بازی های خوب این فصل از لیگ برتر بود. به لحاظ فیزیکی و فنی این بازی خیلی خوبی بود و شاهد یک فوتبال زیبا بودیم. هم به نوید کیا و هم به گل محمدی تبریک می گویم. نوید کیا به عنوان یک جوان تیم خوبی ساخته است. اما افسوس که این بازی زیبا یک خاتمه تلخ و غم انگیز داشت که باعث شد زیبایی های آن کمتر به چشم آید.

پرسپولیس به اندازه دو تیم مهره دارد

قراب در ادامه خاطرنشان ساخت: پرسپولیس پر مهره ترین تیم ایران است و همانطور که می بینید آنها به اندازه دو تیم کامل بازیکن دارند و گل محمدی هیچ دغدغه ای از این بابت ندارد. شما دیدید که وقتی در نیمه اول عالیشاه آسیب می بیند گل محمدی بدون استرس او را با آل کثیر تعویض می نماید و همین آل کثیر در این بازی عظیم گل می زند. آنها به قدری بازیکن خوب در سطح بالا دارند که در آسیا هم بعضاً با تیم دومشان به میدان می رفتند و مسئله ای نداشتند و این باعث شد مثل دیگر تیم ها خسته نشوند. سرمربی پرسپولیس دغدغه ای بابت نیمکت ندارد و پر ترین و بهترین نیمکت لیگ برتر در اختیار این تیم است.

دست مجیدی نسبت به گل محمدی باز نیست

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: این در حالی است که استقلال به اندازه پرسپولیس مهره های گران قیمت و در سطح بالا ندارد و دست مجیدی به اندازه گل محمدی باز نیست. مثلاً در همین بازی با ذوب آهن دیده شد وقتی اسماعیلی نیست، نفر بعدی چقدر با او فاصله دارد. پس باید گفت استقلال دغدغه های بیشتری نسبت به نیمکت خودش دارد.

نوید کیا با عظیمی، اشتباه خودش را اصلاح کرد

عضو پیشین هیأت مدیره استقلال در مورد حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان گفت: ما در آنجا حضور نداشتیم و هرچه بود از تلویزیون دیدیم. اما یکسری واکنش ها اصلاً در شأن فوتبال نبود. به عنوان مثال نوید کیا نباید از ابتدا اظهار می داشت که نیمکت نشینان پرسپولیس به بازیکنانشان می گفتند بخوابید روی زمین. البته محرم عذرخواهی کرد و عظیمی اش را نشان داد.

فدراسیون نباید هوای یک تیم را بیشتر داشته باشد

وی بیان داشت: اما باید از مقامات بالا در فدراسیون سوال گردد چرا در صدور رأی خاطیان اصفهان این همه تأخیر و اغماض؟ هرگونه سهل انگاری در این زمینه اجحاف به تیم های دیگر است. احتمال اینکه دو، سه بازیکن پرسپولیس در صورت صدور آرای عادلانه و بدون در نظر دریافت نام تیم و بازیکن، محروم شوند زیاد است. فدراسیون نباید به این نگاه کند که بازی بعدی دربی است یا بازی با تیم دیگری. باید کار خودش را انجام دهد. هرگونه ملاحظه کاری در تاریخ رسیدگی به این پرونده اجحاف در حق استقلال است. همانطور که گفتم پرسپولیس پر مهره ترین تیم ایران است و نیازی ندارد که فدراسیون هم هوای آن را داشته باشد. حتی اگر این طور هم نبود باز هم فدراسیون نباید هوای این تیم را بیشتر داشته باشد. نه پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگری. فدراسیون باید با همه تیم ها با یک قانون و با یک شکل برخورد کند.

کاپیتان پرسپولیس فکر می نماید دیگر تیم ها دشمن هستند

ملی پوش سابق کشورمان گفت: جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس یکی از بهترین فوتبالیست های کشور است، اما ایشان در برخورد با دیگر تیم ها طوری هستند که انگار با دشمنان کشور مبارزه می نمایند. نه نوع نگاه کردن او نسبت به دیگر بازیکنان درست است و نه نوع رفتار او نسبت به داوران و بازیکنان مقابل. آقای حسینی! شما عاشق پرسپولیس هستی و ایرادی ندارد اما بدان که بازیکنان دیگر تیم ها شاید عاشق تیمشان باشند و خیلی از آنها هم بازیکنان کوچکی نیستند. بازیکنی در سطح حسینی باید رفتار درون زمینش را هم در سطح فوتبالش ارتقا دهد و برای بازیکنان جوان تیمش الگو باشد. وقتی حسینی با این تجربه چنین عمل می نماید، بازیکنی مثل مغانلو که هنوز یک ماه از حضورش در پرسپولیس نمی گذرد به خودش اجازه می دهد به اسم تعصب، هر طور می خواهد با تیم مقابل برخورد کند. به شهریار مغانلو که تازه در اول راه است توصیه می کنم پرسپولیس کلی چیزهای خوب دارد و آن چیزهای خوب را یاد بگیرد.

حمایت از مجیدی

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه به حمایت از فرهاد مجیدی اشاره نمود و گفت: به عنوان پیشکسوت این باشگاه همیشه از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از سرمایه های مربیگری فوتبال ایران حمایت نموده و حمایت خواهم کرد و از طرفداران فهیم استقلال هم می خواهم از مجیدی حمایت نموده و مطمئن باشند تیم با مجیدی سرنوشت خوبی خواهد داشت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7287

به "رفتار کاپیتان پرسپولیس درست نیست، نباید در حق استقلال اجحاف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار کاپیتان پرسپولیس درست نیست، نباید در حق استقلال اجحاف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید