رصد سفرهای غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس پلیس راهور گفت: افرادی که در ایام عیدفطر به محدودیتهای تردد توجه نداشته باشند و اصرار به سفر داشته باشند، توسط عوامل پلیس راهور و 464 دوربین جاده ای جریمه می شوند.

رصد سفرهای غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای

باشگاه خبرنگاران پویا: سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگوی خبری با اشاره به شروع محدودیتهای تردد بین استانی و بین شهری در ایام تعطیلات عید فطر پیش رو اظهار کرد: از ساعت 14 امروز تا ساعت 12 ظهر روز شنبه (25 اردیبهشت) محدودیت در ترددهای بین استانی و تمام شهرهایی که دارای شرایط قرمز، نارنجی و زرد هستند، اعمال می گردد.

رئیس پلیس راهور اضافه کرد: بر اساس گزارشات واصله میزان تردد رو به کاهش است و هموطنان به توصیه های مسئولان مبنی بر پرهیز از سفر توجه نموده اند.

وی توضیح داد: به همکاران ابلاغ کردیم که به طور جد کنترل صورت گیرد و تذکر لسانی انجام گردد، در همین رابطه از ابتدای شروع طرح تا به امروز بیش از چهار میلیون تذکر ارائه شده که هموطنان به این تذکرات تمکین نموده و به سفر نرفتند البته در صورتیکه فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد، اعمال قانون می گردد.

این مقام انتظامی با اشاره به استقرار عوامل پلیس راهور در یک هزار و 896 نقطه کشور برای اعمال نظارت بر محدودیتهای تردد، گفت: بیش از 464 دوربین در جاده ها قرار دارند و اعمال قانون را در این رابطه انجام خواهند داد.

وی ابراز امیدواری کرد که در تعطیلات عیدفطر شاهد کاهش ترددها و تعداد جان باختگان ناشی از بیماری کرونا باشیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7192

به "رصد سفرهای غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد سفرهای غیرمجاز در ایام عیدفطر با 464 دوربین جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید