راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت

به گزارش پرسینا بلاگ، دو مرکز مهارت آموزی جدید ویژه بانوان سرپرست خانوار در منطقه 19 راه اندازی می گردد.

راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، خدیجه پور عطاکش رئیس اداره امور بانوان منطقه با اشاره به اهمیت فراهم کردن زمینه فعالیت های مالی برای بانوان سرپرست خانوار و راهنمایی آنان به سوی کارآفرینی و اشتغال زایی گفت: این مراکز با هدف توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار در قالب آموزش و ایجاد اشتغال در مجموعه شهربانوی بوستان عظیم ولایت راه اندازی خواهد شد.

او اضافه کرد: هر کدام از مراکز جدید ظرفیت اشتغال زایی برای بیش از 30 نفر را دارند. ضمن اینکه امکان آموزش و ایجاد اشتغال خانگی برای 100 بانو نیز در این مراکز فراهم شده است.

او با بیان اینکه اولین مرکز مهارت آموزی کوثر منطقه در بوستان شقایق زمینه اشتغال برای 18 بانوی سرپرست خانوار را در زمینه فراوری پوشاک ایجاد نموده است اضافه کرد: دومین مرکز مهارت آموزی در شهربانو برای فراوری ماسک و لوازم بهداشتی و سومین مرکز نیز در مورد قالیبافی فعال خواهند شد.

به گفته پور عطاکش با آماده سازی این دو مرکز، تعداد مراکز مهارت آموزی کوثر در منطقه به 3 مرکز افزایش می یابد.

این مسئول اعلام نمود: راه اندازی مراکز مهارت آموزی در فرایند اجرایی قرار گرفته است و در همین زمینه نیز بازدیدی توسط فاطمه یازرلو معاون توانمند سازی اداره کل امور بانوان و علیرضا فرمیهنی فراهانی معاون توانمندسازی وکارآفرینی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و هیئت همراه از محل ایجاد این دو مرکز جدید صورت گرفت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5423

به "راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید