دومین دوره آموزشی نیرو های جدید الاستخدام آتش نشانی تهران برگزار گردید خبرنگاران

به گزارش پرسینا بلاگ، به همت حوزه آموزش و تربیت بدنی دومین دوره آموزشی نیرو های جدید الاستخدام سازمان آتش نشانی تهران در سال 99 در مرکز آموزش بین المللی ایثارگران انتها پذیرفت.

دومین دوره آموزشی نیرو های جدید الاستخدام آتش نشانی تهران برگزار گردید خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به همت حوزه آموزش و تربیت بدنی دومین دوره آموزشی نیرو های جدید الاستخدام سازمان آتش نشانی تهران در سال 99 در مرکز آموزش بین المللی ایثارگران سرانجام پذیرفت.

مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی 4 گروه از نیرو های جدید الاستخدام آتش نشانی تهران (گروه های شهید علی تبار- شهید آقایی - شهید حسین زاده و شهید هوائی) با حضور معاون آموزش و تربیت بدنی، تعدادی از روءسای ایستگاه ها، مدیران، کارشناسان و اساتید مرکز آموزش بین المللی ایثارگران و همچنین تعدادی از خانواده های کارآموزان صبح امروز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام پذیرفت.

براساس این گزارش: مهندس سید هادی حجازی معاون آموزش و تربیت بدنی با حضور در جمع کارآموزان با بیان مطالبی ضمن خوش آمد گویی به خانواده های کارآموزان و مدعوین، با تاکید بر تداوم سه محور مهم کلیدی این دوره آموزشی (دانش - مهارت - آمادگی جسمانی) که مهم و تاثیر گذار در ایمنی هستند نیرو های جدید الاستخدام را در جهت توانمندی و ارتقاء آنان در ایستگاه ها سفارش نمود اضافه کرد: شما آتش نشانان ضمن تعهد به مسئولیت و وظایف مربوطه و همچنین ارزش گذاری به کار خود به این شغل عشق بورزید و از اعماق وجود کار کنید.

معاون آموزش و تربیت بدنی گفت با توجه به حساسیت شغل آتش نشانی و تنوع حوادث نیازمند توانایی بسیار بالای شما نیرو های جوان دارد تا با فراگیری دیگر آموزش ها زیر نظر عملیات و فرماندهان و افزایش سطح دانش و تبدیل آن به مهارت جهت خدمت به شهروندان به نحو شایسته انجام وظیفه نمایید زیرا حوادث خطرناک هستند و نیازمند آتش نشان حرفه ای، قوی، خلاق، متفکر و با تعقل دارد و این درایت و تصمیم به موقع شماست که منجر به نجات افراد خواهد شد.

وی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از این نیرو های جدید گفت مجموعه آموزش تمام کوشش خود را به کار خواهد گرفت تا بعد از حضور شما در ایستگاه ها جهت ارتقاء و مهارت خود به نقطه مطلوب و مورد انتظار برسید.

معاون آموزش سازمان خطاب به کارآموزان ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن ایمنی در کار خود گفت امیدواریم که همه آتش نشانان تا سرانجام بازنشستگی سلامت و بدون هیچ آسیبی خدمت کنند و برای همه نیرو های کارآموزی آرزوی موفقیت و سر شروع یک دوران طلائی در سازمان آتش نشانی را از درگاه احدیت خواهان شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6714

به "دومین دوره آموزشی نیرو های جدید الاستخدام آتش نشانی تهران برگزار گردید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره آموزشی نیرو های جدید الاستخدام آتش نشانی تهران برگزار گردید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید