دلجویی مهرجویی در حمایت از کیمیایی

به گزارش پرسینا بلاگ، دامنه اختلافات مسعود کیمیایی با همکارانش با حمایت ویژه داریوش مهرجویی دیگر کارگردان صاحب سبک ایرانی همراه شد.

دلجویی مهرجویی در حمایت از کیمیایی

شرق:به دلیل اختلافات کارگردان و تهیه کننده و بازیگر مهرجویی هم بر آن شده است که در این بلبشوی انتقادی پادرمیانی کند و حق معنوی فیلم ساز را بر حق مادی تهیه کننده ارجح بشمارد و این گونه بر اراده و تصمیم کارگردان قاتل اهلی برای نسخه نهایی فیلمش که باید در هرجایی اکران گردد، صحه بگذارد. داریوش مهرجویی با انتشار نامه ای سرگشاده از مسعود کیمیایی حمایت کرد. متن نامه داریوش مهرجویی که در حمایت از مسعود کیمیایی نوشته، به این توضیح است: مسعودجان این نامه را برای تو می نویسم تا شاید مرهمی باشد بر زخم های دل پرعطوفت و مهربان تو. برای تو برای خودم و برای آنهایی که این چنین بی حرمتی و بی عاطفگی نسبت به اساتید و عظیمان جامعه خود بروز می دهند. ما درواقع در حکم نردبانی هستیم که گاه دیگران یعنی طایفه بی سواد و بی تجربه از ما بالا می فرایند و بعد به جای قدردانی و تشکر زهری بر ما می پاشند و می گذرند. درددل تو را خوب می فهمم چون خود من نیز بارها گرفتار این موقعیت شده ام... آدم های گربه صفت و بی وفا این روزها مدام در حال پنجه کشیدن هستند. درود بر تو ای مرد عظیم که این چنین با مهربانی و عطوفت ذاتی خود در چنین مواردی جوابگو می شوی... دریغ از این همه ناسپاسی و بی عاطفگی که گریبان این جامعه نابهنجار کنونی ما را فراگرفته است. رفیق دیرینه من برو و همچنان بتاز و فیلم های باشکوهت را بساز و دلگیر نشو از این رسم زمانه ناخوشایند ما.

مجله اینترنتی خبرنگاران

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: setare.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5687

به "دلجویی مهرجویی در حمایت از کیمیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلجویی مهرجویی در حمایت از کیمیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید