دستیار استراماچونی: هرکز مشکل ما پول نبود

به گزارش پرسینا بلاگ، دستیار آندره استراماچونی در تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن بودیم که به ایران برمی گردیم و به کارمان در استقلال ادامه می دهیم چون مشکل ما پول نبود اما رفتار باشگاه توافق را به خطر انداخت.

دستیار استراماچونی: هرکز مشکل ما پول نبود

به گزارش خبرنگاران، سباستین لتو یکی از دستیاران آندره استراماچونی در مصاحبه ای با رسانه های ایتالیا تاکید نمود که مشکل کادر فنی استقلال پول نبوده است.

لتو در این مصاحبه که مهر آن را منتشر کرد، گفت: شرایط مدنظر استراماچونی دقیقاً برابر با همان قرارداد قبلی است از جمله امکاناتی که باید ابتدای فصل برآورده می شد اما نشد.

مربی سابق استقلال تاکید نمود: ما تمام برنامه ها را برای آماده سازی تیم و بازگشت به ایران پیش بینی نموده و مطمئن بودیم که با شور و شوق زیادی به تهران می رویم اما رفتار بعضی از نمایندگان باشگاه هر توافقی را به خطر انداخت.

دستیار استراماچونی ادامه داد: از نظر من واقعاً شرم آور است که نتوانیم کارمان را در استقلال از سر بگیریم تیمی که آنرا به صدر جدول رساندیم و برای قهرمانی می جنگد.

  • انتها همکاری استقلال با استراماچونی | مجیدی سرمربی شد
  • جدایی دستیاران استراماچونی از استقلال

لتو گفت: هرگز نگویید مشکل ما پول بوده است. اگر کسی این حرف را بزند فقط برای پنهان کردن سایر شرایط است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2924

به "دستیار استراماچونی: هرکز مشکل ما پول نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار استراماچونی: هرکز مشکل ما پول نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید