دستگیری یک خرابکار با سیستم کنترل خودروی تسلا

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، خودروهای برقی تسلا دارای قابلیت های متنوعی هستند که یکی از آنها ضبط تصاویر ویدئویی از محیط اطراف در صورت فعالیت و حرکات مشکوک است. قابلیت یادشده جلوی سواستفاده و هر گونه فعالیت تبهکارانه را می گیرد.

دستگیری یک خرابکار با سیستم کنترل خودروی تسلا

سیستم یادشده دو روز قبل توانست فردی را که در کوشش برای پنچر کردن تایر یک خودروی تسلا بود را شناسایی کند. این سیستم ویدئویی را از فردی ضبط نموده که در ساعات اولیه صبح به طور مرتب به تایر یک خودروی تسلا ضربه می زند تا آن را پنچر کند.

این فرد به دلیلی نامشخص کفش خود را نیز در می آورد و از گوشی برای تاباندن نور بر روی تایر استفاده می نماید. سپس با چاقوی جیبی آن را سوراخ می نماید.

مالک خودرویی که شاهد کوشش برای پنچر کردن تایر آن بوده، ویدئوی مذکور را بر روی یوتیوب منتشر نموده است. به گفته وی هر چهار دوربین خودروی وی تصاویر مربوط به این رویداد را ثبت نموده اند. پلیس نیوپورت بیچ کالیفرنیا که این جرم در آن اتفاق افتاده در حال تحقیق در این زمینه برای شناسایی فرد مجرم است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2639

به "دستگیری یک خرابکار با سیستم کنترل خودروی تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یک خرابکار با سیستم کنترل خودروی تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید