دستگیری سارق 25 ساله با 16 گوشی سرقتی

به گزارش پرسینا بلاگ، گوشی قاپ تکرو در تعقیب و گریز پلیسی با 16 گوشی سرقتی دستگیر شد.

دستگیری سارق 25 ساله با 16 گوشی سرقتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در شرح این خبر، بیان داشت: ساعت 17:00 روز گذشته سوم آبان ماه ماموران کلانتری 113 بازار هنگام گشت زنی در محدوده خیابان مولوی به راکب موتورسیکلتی برخورد کردند که فاقد پلاک بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستور توقف موتورسیکلت از سوی گشت انتظامی کلانتری بازار اعلام شد، اضافه کرد: موتورسوار بدون توجه به فرمان های پلیسی، بر سرعت خود اضافه نموده و سعی کرد از محل متواری گردد.

وی توضیح داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران گشت انتظامی کلانتری پیروز شدند، موتورسیکلت را متوقف و راکب آن را دستگیر و در آنالیز های بیشتر 16 دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف نمایند.

کلانتر هفتم پایتخت ابراز داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری بازار به 20 فقره سرقت اعتراف و گفت که به صورت انفرادی سرقت می نموده است.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: از غفلت و مکالمه طولانی رهگذران سوءاستفاده و زمانی که فرصت را مناسب می دید تلفن رهگذران را قاپیده و از محل متواری می شده است.

سرهنگ جلیلیان در سرانجام با اشاره به اینکه متهم به سرقت گوشی¬ ها در محدوده بازار و خیابان های خانی آباد و هرندی اعتراف کرد، اضافه کرد: با کشف جزئیات پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2182

به "دستگیری سارق 25 ساله با 16 گوشی سرقتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارق 25 ساله با 16 گوشی سرقتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید