دسترسی هم زمان به واتس اپ به وسیله چندین دستگاه

به گزارش پرسینا بلاگ، البته که این شرکت قابلیت ارسال پیغام را از دستگاه دیگر نظیر کامپیوتر با استفاده از شبکه واتس اپ دارد، اما این برنامه به شدت محدود بوده و نیازمند اتصال ثابت به گوشی است و تنها مشخصه های محدودی دارد.

دسترسی هم زمان به واتس اپ به وسیله چندین دستگاه

به نظر می رسد که خاتمه واتس اپ گزینه چت کردن با استفاده هم زمان از چندین دستگاه را به گزینه های خود اضافه می نماید.

برخلاف بسیاری از رقبای خود واتس اپ هنوز کاربرانش را به یک دستگاه اصلی محدود نموده است، به این معنی که این پیغام رسان نمی تواند به طور هم زمان در گوشی های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و وقتی آن را بر یک دستگاه راه اندازی می کنید به این معنی است که باید از دستگاه دیگر خارج شوید.

البته که این شرکت قابلیت ارسال پیغام را از دستگاه دیگر نظیر کامپیوتر با استفاده از شبکه واتس اپ دارد، اما این برنامه به شدت محدود بوده و نیازمند اتصال ثابت به گوشی است و تنها مشخصه های محدودی دارد.

با توجه به گزارشات درز پیدا نموده، این به روزرسانی جدید می تواند قابلیت استفاده از واتس اپ واقعی را روی انواع مختلف دستگاه ها به وجود آورد و همچنین پیغام های بین آن ها را همگام سازی کند. این قابلیت خاتمه به کاربرانش یک برنامه مناسب برای آی پد هم ارائه می دهد که می تواند برای ارسال پیغام های به صورت معمول استفاده گردد.

این مشخصه جدید توسط یک حساب کاربری توییتر به نام WABetaInfo کشف شد که ویژگی های جدید واتس اپ را در نسخه هایی که به تازگی از راه می رسند و یا در نسخه های منتشر نشده این برنامه، پیگیری می نماید. این حساب کاربری نشان می دهد که این ویژگی هنوز در دست پیشرفت است و در چنین شرایطی راهی برای اطمینان از زمان ورود آن وجود ندارد. همچنین محتمل است این قابلیت قبل از ارائه به عموم، لغو گردد.

البته این تغییرات زمانی رخ می دهد که فیس بوک به سمت ادغام بیشتر شبکه های پیغام رسان خود (نظیر پیغام رسان فیس بوک و یا پیغام های مسقیم اینستاگرام) و نزدیک تر کردن آن ها به یکدیگر حرکت می نماید. در سایر شبکه های فیس بوک پیغام ها با اطمینان بیشتری همگام سازی می شوند و کاربران می توانند هر زمان و از هر دستگاهی که برای آن ها مناسب تر است به چت کردن بپردازند.

به نظر می رسد که این به روزرسانی جدید واتس اپ، آن را به سمت چنین تنظیماتی سوق می دهد و به کاربران امکان می دهد تا از گوشی خود پیغامی را ارسال نمایند، سپس به تبلت خود مراجعه نموده و برای مثال در تبلت خود پیغام رسانی را از جایی که رها نموده اند، از سر گیرند.

منبع: ایندیپندنت

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرادید
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5167

به "دسترسی هم زمان به واتس اپ به وسیله چندین دستگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی هم زمان به واتس اپ به وسیله چندین دستگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید