درخواست برای محدود شدن تردد به مناطق ییلاقی تفت

به گزارش پرسینا بلاگ، فرماندار تفت گفت: درخواست محدود شدن رفت و آمد به مناطق ییلاقی این شهرستان به ستاد استانی مقابله با کرونا داده شده است.

درخواست برای محدود شدن تردد به مناطق ییلاقی تفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علیرضا نوکار روز چهارشنبه 22 مرداد در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان اضافه کرد: با توجه به حضور جمعیت انبوه در آخر هفته ها در مناطق ییلاقی این شهرستان، درخواست اجرای محدودیت تردد به ستاد استانی داده شده که منتظر نظر نهایی این ستاد هستیم.

مناطق ییلاقی تفت محل اصلی تردد گرمازدگان کویر در استان یزد است و اواخر هر هفته و به خصوص روزهای تعطیل، راستاهای منتهی به این مناطق پر از خودروهای کوچک و بزرگی است که برای فرار از گرمای طاقت فرسای کویر به دل طبیعت پناه می برند.

با ظهور کرونا و احتمال افزایش شیوع این بیماری در اوایل سال جاری، ورود به شهرستان تفت از همه راستاهای ممنوع شد و با آرام تر شدن اوضاع کرونا باز این راستا محل تردد غیربومی ها شد.

با اوج گیری مجدد این بیماری، بخش عمده ای از مردم تفت خواهان اعمال محدودیت هایی در تردد به این شهرستان و مناطق ییلاقی شدند؛ به خصوص آنکه اغلب جمعیت روستایی تفت را افراد مسن تشکیل می دهند و حضور جمعیت زیاد در این مناطق می تواند منجر به آلودگی این افراد به ویروس کرونا گردد.

اخیرا 2 روستای سرسبز و خوش آب و هوای طرزجان و دهبالای تفت 2 کانون شیوع کرونا معرفی شده بود.

باید منتظر ماند و دید با درخواست مسئولان تفت، ستاد استانی کرونا در خصوص محدودیت تردد به مناطق ییلاقی این شهرستان چه تصمیمی اتخاذ خواهد نمود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5008

به "درخواست برای محدود شدن تردد به مناطق ییلاقی تفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست برای محدود شدن تردد به مناطق ییلاقی تفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید