خط باریک قرمز مهمان جدید سینماهای کشور می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، فیلم مستند داستانی خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست از ششم مرداد در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

خط باریک قرمز مهمان جدید سینماهای کشور می گردد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم مستند داستانی خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست که سال گذشته پیروزیت های مختلفی در جشنواره های داخل و خارج کسب نموده و قرار بود نوروز سال جاری اکران گردد، درنهایت با خاتمه بندی متفاوتی با نسخه جشنواره ای، اکران خود را از دوشنبه ششم مرداد در سینماهای هنروتجربه شروع می نماید.

در آستانه اکران همچنین پوستر جدید فیلم با طراحی مهدی رایگانی رونمایی شد.

طراح پوستر فیلم سعی نموده بیشتر به حال و هوای اصلی و محتوای دراماتیک و پرکشش فیلم نزدیک گردد تا مخاطب پیش از ورود به سالن های سینما بیشتر در فضای فیلم قرار بگیرد؛ فیلمی که باعث شد یک اعدام کمتر گردد و میلاد یکی از نوجوانان در آستانه اعدام، مورد عفو نهاده شد. همچنین این اثر توانست باعث تغییر زندگی عده ای مجرم نوجوان دیگر گردد.

در این مستند داستانی، توماج دانش بهزادی در کنار فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی، امیر دژاکام، افشین هاشمی، آرش آبسالان، یاسر خاسب و همراهی نوجوانان کانون اصلاح و تربیت حضور دارند.

خط باریک قرمز در آخرین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر برنده جایزه نت پک (شبکه توسعه سینمای آسیا اقیانوسیه) شد و نماینده سینمای مستند ایران در آخرین دوره جوایز آسیا پاسیفیک بود و همچنین برنده چهار جایزه در سینماحقیقت و فیلم منتخب جشنواره پوسان نیز است.

خط باریک قرمز داستان یک گروه مجرم نوجوان در یک زندان است که با یاری چند مربی بازیگری تصمیم می گیرند یک نمایش را روی صحنه ببرند و ناگفته های زندگی خود را از این طریق بیان نمایند تا اگر این نمایش پیروز بود به این بهانه و برای اجرا در جشنواره بین المللی تئاتر فجر از زندان خارج شوند، اما تعدادی از آن ها برای روز اجرا، نقشه فرار می کشند.

تهیه نمایندگان این فیلم نگار اسکندرفر و فرزاد خوشدست هستند.

4139/

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5322

به "خط باریک قرمز مهمان جدید سینماهای کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط باریک قرمز مهمان جدید سینماهای کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید