خدمت رسانی کارکنان نظام بانکی در دوران کرونا

به گزارش وبلاگ درگهان، رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه جمعی از مدیران در واپسین روزکاری سال 99 طی بازدیدی از بعضی شعب تهران از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات کاری شعب و نحوه پاسخگویی و ارائه خدمت نهاده شد.

خدمت رسانی کارکنان نظام بانکی در دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ درگهان ، فتاحی در این ملاقاتها با تأکید بر اهمیت فرآیند مشتری مداری، فعالیت کارکنان شعب را در این شرایط حساس همه گیری کووید 19 مصداق شاخص از خودگذشتگی و تعهد به خدمت دانست و اضافه کرد: متاسفانه با فراگیری این بیماری همه شئون جامعه، کسب و کار، فعالیت های اجتماعی درگیر مخاطرات و آسیب های فراوانی شده اند و در این شرایط حساس، کارکنان نظام بانکی یکی از سخت ترین وظایف و مشاغل را بر عهده دارند. با این حال همه همکاران ما در شعب بانک توسعه تعاون با وجود همه دشواری ها و آسیب های ناشی از کرونا، بدون وقفه در حال خدمت به مشتریان هستند.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تصریح بر نقش اثرگذار و صندلی مهم بانک توسعه تعاون در طرح های ملی و فعالیت های کوچک و عظیم اقتصادی در عموم بخش ها، اضافه کرد: بر اساس سیاست های راهبردی و استراتژی های مدیریتی در بانک توسعه تعاون، همکاران ما در شعب به مثابه پیشاهنگان خدمت رسانی و تحقق بخش اهداف و برنامه های کلان بانک هستند که بر همین اساس و با توجه به اهمیت چابک سازی شبکه بانکی، نیروهای انسانی پیروز و نخبگان و شایستگان در شعب بانک توسعه تعاون سراسر کشور در این صندلی به خدمت گمارده می شوند.

وی با تاکید بر اهمیت تحقق افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در سال جدید، این اقدام را گامی جهت برطرف بعضی موانع و توسعه بخشی هرچه بیشتر خدمات بانک و ارتقای بخش مردمی تعاون در اقتصاد کشور برشمرد و گفت: قطعا این اقدام، زمینه مناسبی برای گسترش سبد تسهیلاتی بانک به همراه خواهد داشت.

فتاحی با تأکید بر اهمیت رعایت دقیق استانداردهای پولی بانکی در همه فعالیت های بانکی بانک توسعه تعاون توضیح داد: با برنامه ریزی های دقیق اجرا شده در سال جدید قطعا شاهد رشد و ارتقای عموم شاخص های اثرگذار بانک در تمام بخش ها خواهیم بود و شرایط به گونه ای رقم خواهد خورد تا برنامه های بانک در فرآیند بانکداری توسعه ای به نحو شایسته ای بیش ازپیش محقق شود.

توجه ویژه به مشتری مداری، ضرورت توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری به منظور لزوم کاهش مراجعات فیزیکی به شعب، توجه به رعایت نسبت منابع به مصارف بانکی مطابق با اهداف و چشم انداز بانک و الزامات بانک مرکزی از دیگر مواردی بود که فتاحی بر آنها تأکید داشت.

لازم به ذکر است در این ملاقاتها که معادی، معاون امور بازاریابی و شعب، کلانتری رییس اداره کل امورمشتریان و توسعه بازار،البرزی مدیر امور در اعتبارات نیز فتاحی را همراهی می کردند، شعب توحید، آزادی، سعادت آباد و ولیعصر تهران مورد بازدید نهاده شد.

کوشش همکاران شعب منجر به دستاوردهای ارزنده ای شده است

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب پاکدشت، ورامین، شهرری و جمهوری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نوروز به همکاران گفت: همکاران بانک با رعایت اصول حرفه ای و قواعد بانکداری توسعه ای به سطح مناسبی از کارآمدی و اثرگذاری رسیده اند.

وی تکریم مشتریان را از مهم ترین اصول بانکداری توسعه ای در بانک توسعه تعاون دانست و گفت: همکاران شعب ضمن ارائه خدمات تخصصی و عمومی، در تکریم مشتریان نیز اهتمام ویژه ای قائل شده اند.

وی بابیان این که کارکنان شعب با فعالیت هرچه بیشتر می توانند در راستای تحقق آرمان های والای بانک نقش آفرینی کنند، گفت: همکاران ارزش آفرین بانک به عنوان یک سرمایه گران بها می توانند در تحقق اهداف بانک نقش موثری ایفا کنند و این مهم با کوشش هرچه بیشتر و ارتقای مهارت های فردی و سازمانی و دانش بانکی روزآمد میسر می شود.

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه به نقش بانک ها در تأمین اقتصادی بنگاه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر واحد اقتصادی باهدف خاصی ایجادشده و برای تحقق آن اهداف به فعالیت های اقتصادی می پردازد و متصدیان شعب در خط مقدم نظام بانکی باید با استفاده از دانش و تجربه بانکی، اطلاعات مربوط به فعالیت های اقتصادی بنگاه های اقتصادی محدوده شعبه خود را رصد و ارزیابی کنند و با در نظر دریافت اصول و قواعد بانکی، اعتبارسنجی و همچنین رعایت بهداشت اعتباری نسبت به تأمین اقتصادی این بنگاه ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همواره در پی تسریع در فرآیندهای اعطای تسهیلات اثربخش و سایر عملیات بانکی مناسب هستیم اعلام نمود: بانکداری الکترونیک یاری مناسبی به بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بانکی می کند و بانک توسعه تعاون سعی کرده است از ظرفیت ها و قابلیت های موجود به نحو مناسبی بهره گیری نماید.

زحمات همکاران شعب سبب حرکت سریعتر و باکیفیت تر بانک توسعه تعاون شده است

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین در بازدید از شعب آیت اله کاشانی، شهر قدس، شهریار، پرند و باجه پرند ضمن تبریک سال جدید و آرزوی پیروزیت برای تک تک همکاران از گفت: راستا پیشرفت بانکداری توسعه ای در بانک توسعه تعاون کاملا مشهود و قابل ملاحظه بوده است و همکاران شعب نقش موثری در توفیقات بانک ایفا کرده اند.

عصارزاده به اقدامات مهم بانک در حوزه بانکداری دیجیتال اشاره کرد و گفت: اجرای بانکداری دیجیتال موجب ارتقای سطح مشتری مداری، درک بیشتر میان بانکداران و مشتریان می شود و نقش حرفه ای بانکداران شعب دچار تحولات مثبتی می شود.

وی اضافه کرد: رویکرد بانک توسعه تعاون بر اساس راهبردهای کلان اقتصادی کشور، حمایت از فراوری کنندگان ، تعاونگران و کارآفرینان بوده است و سهم مهمی از سبد تسهیلات بانک به این بخش ها اختصاص یافته است.

در این ملاقات های صمیمانه که با حضور شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی ، رسول ارجمند ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل همراه بود، کارکنان شعب ضمن ابراز خرسندی از حضور عضو هیات مدیره و مدیران ستادی بعضی از مسائل و چالش های شغلی خود را بیان داشتند.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "خدمت رسانی کارکنان نظام بانکی در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی کارکنان نظام بانکی در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید