خبرنگاران گرمسار تولیدکننده سالانه 163 هزار تن پروفیل و شمش فولادی است

به گزارش پرسینا بلاگ، سمنان- خبرنگاران- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحدهای صنعتی گرمسار سالانه 163 هزارتن پروفیل و شمش فولادی فراوری می نمایند.

خبرنگاران گرمسار تولیدکننده سالانه 163 هزار تن پروفیل و شمش فولادی است

به گزارش خبرنگاران، محمد فروهر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد معدنی در شهرستان گرمسار استان سمنان اضافه کرد: سالانه حدود 108 هزار و 500 تن پروفیل از جنس فولاد آلیاژی و ساده در شهرک صنعتی ایوانکی فراوری می گردد.

وی توضیح داد: شرکت آریا نورد کوروش در زیربنایی به مساحت 1640 متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار مستقر است که با سرمایه گذاری حدود 79 میلیارد ریال در این زمینه فعالیت می نماید و زمینه اشتغال حدود 20 نفرا را نیز فراهم نموده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این واحد فراوریی ظرفیت فراوری سالانه 5200 تن پروفیل از جنس فولاد آلیاژی و 103 هزار تن پروفیل از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی دارد.

فروهر همنین از فراوری سالانه 55 هزار تن انواع شمش فولادی در شهرک صنعتی ایوانکی اطلاع داد و اضافه کرد: شرکت ذوب آهن آسیا با سرمایه گذاری حدود 244 میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت حدود 4هزار متر مربع توانسته است برای 200 نفر زمینه اشتغال فراهم کند.

استان سمنان یکهزار و 840 پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی و معدنی دارد . صنعت و معدن 34 درصد از اشتغال و 22 درصد از فراوری ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5262

به "خبرنگاران گرمسار تولیدکننده سالانه 163 هزار تن پروفیل و شمش فولادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گرمسار تولیدکننده سالانه 163 هزار تن پروفیل و شمش فولادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید