خبرنگاران شرایط هوای همدان پایدار است

به گزارش پرسینا بلاگ، همدان - خبرنگاران - کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: شب گذشته سامانه بارشی از سمت شرق همدان خارج شد و به دنبال آن شرایط هوای بیشتر نقاط این استان در 2 روز آینده پایدار پیش بینی می گردد.

خبرنگاران شرایط هوای همدان پایدار است

محمد حسن باقری شکیب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت های بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی با بیان اینکه از دیروز دمای هوای بیشتر نقاط استان بین چهار تا 6 درجه سانتی گراد کاهش یافته است، گفت: تا 2 روز آینده خنکی هوا در این استان ماندگار است و از روز چهارشنبه رفته رفته دمای هوا افزایش می یابد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه برای امروز و فردا سرعت وزش باد در ساعت های بعدازظهر افزایش می یابد، ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی همدان را فرامی گیرد.

وی بیان نمود: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 20 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و گل تپه و فامنین با یک درجه سانتی گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: دمای بیشینه هوای همدان در 24 ساعت گذشته 18 درجه سانتی گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر 2 درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4302

به "خبرنگاران شرایط هوای همدان پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط هوای همدان پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید