خبرنگاران فرماندار: شیوع کرونا در پیشوا سرعت گرفته است

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان پیشوا رشد صعودی دارد و تا زمانی که مردم ابتلا به این بیماری را جدی نگیرند، نمی توان آن را مهار کرد.

خبرنگاران فرماندار: شیوع کرونا در پیشوا سرعت گرفته است

حسین عباسی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: سرعت انتشار ویروس کرونا بستگی به حضور مردم در جامعه دارد و تا زمانی که زنجیره انسانی انتقال این ویروس قطع نشود، تمامی تمهیدات و اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان برای مهار آن به نتیجه نخواهد رسید.

وی شرح داد: متاسفانه مردم شهرستان پیشوا هنوز خطرات شیوع این ویروس را جدی نگرفته اند و به راحتی در شهر تردد می کنند و به زندگی عادی خود ادامه می دهند.

عباسی یادآور شد: با وجود محدودیت هایی که در زمینه فعالیت مراکز تجمع مردم از سوی ستاد مقابله با کرونا اتخاذ شده است ولی مردم همچنان در شهر حضور پیدا کرده و به خرید شب عید می پردازند.

فرماندار پیشوا به همگان هشدار داد: این بیماری جدی است و بهترین راه برای کنترل شیوع آن، ماندن در خانه است.

عباسی بدون اشاره به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان پیشوا گفت: فرایند ابتلای افراد به ویروس کرونا در پیشوا رشد صعودی دارد و مردم باید برای جلوگیری از شیوع این ویروس، در خانه بمانند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زیارت ضریح امامزاده جعفر(ع)، امامزاده اسحق موسی(ع(روستای کهنگ)و امامزاده عبدالله بخش جلیل آباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار پیشوا با اشاره به سکونت هزاران نفر از اتباع افغانستانی در مناطق شهری و روستایی پیشوا از آنان خواست تا نسبت به رعایت اصول بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند و از حضور در مناطق شهری و بازار خرید خودداری کنند.

پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3685

به "خبرنگاران فرماندار: شیوع کرونا در پیشوا سرعت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: شیوع کرونا در پیشوا سرعت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید