خبرنگاران عضو شورای شهر: پرداخت حقوق اولویت اصلی شهرداری تهران است

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران-خبرنگاران- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرداخت حقوق و دستمزد اولویت اصلی در شهرداری است و نیازی به تصویب قانون مجزا ندارد.

خبرنگاران عضو شورای شهر: پرداخت حقوق اولویت اصلی شهرداری تهران است

به گزارش خبرنگاران، سید حسن رسولی روز یکشنبه در جریان دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر در واکنش به پیشنهاد مطرح شده در ارتباط با در نظر دریافت بودجه برای سازمان های اجتماعی شهرداری تهران، اظهارداشت: فرض همکاران محترمی که این بند را پیشنهاد کردند، این است که متاثر از ویروس کرونا پرداخت های حقوق و دستمزد سازمان ها و شرکت های مورد نظر متوقف شده است.

وی اضافه نمود: به روال همیشگی در کمیته تخصیص منابع شهرداری اولویت با حقوق و دستمزد است و هیچ تفاوتی بین ستاد، صف، سازمان ها و شرکتها نیست.

رسولی اضافه نمود: در حال حاضر که اواخر آذرماه هستیم، با هر زحمتی بوده حوزه مالی تامین منابع کرده و حقوق را پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه بعد از دریافت لایحه بودجه شهرداری، در ردیف های درآمد و هزینه سازمان ها و شرکت های بودجه سازمانهای اجتماعی لحاظ می شود، گفت: در آن زمان، عملاً آن چیزی که مد نظر همکاران شورا است، در حوزه مالی شهرداری محقق خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6127

به "خبرنگاران عضو شورای شهر: پرداخت حقوق اولویت اصلی شهرداری تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عضو شورای شهر: پرداخت حقوق اولویت اصلی شهرداری تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید