خبرنگاران ساعات کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی تغییر کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: ساعات کار ادارات و سازمان های دولتی استان مرکزی تا انتها هفته جاری از برنامه عادی روزانه خارج و تغییر یافت.

خبرنگاران ساعات کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی تغییر کرد

سید علی آقازاده عصر دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران اضافه نمود: بنا بر بررسی های انجام شده و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و رعایت هرچه بیشتر موازین پیشگیرانه، مقرر شد ساعات کار ادارات و سازمان های دولتی، به استثنای واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان (به تشخیص مدیر مربوطه) از ساعت 9 تا 12 ظهر هر روز تعیین می شود.

وی ادامه داد: این تغییر ساعت شامل صرفا تا سرانجام هفته جاری تا هشتم اسفندماه پابرجاست.

به گفته استاندار مرکزی، با توجه به اینکه یکی از راهکارهای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، ماندن در منزل است، هدف از ارایه این تغییر ساعت، بنا بر تاکید کارشناسان بهداشتی و درمانی، کمک به کاهش حضور در مکان های عمومی و ادارات است.

وی بیان نمود: صرف صبحانه و ناهار در دستگاه های اجرایی تا سرانجام هفته جاری ممنوع اعلام شده است.

آقازاده از شهروندان درخواست کرد: از حضور در فضاهای عمومی به جد پرهیز کنند و با تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در منازل، از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

استاندار مرکزی همچنین، با توجه به شرایط بارش های پیش رو از شهروندان و ساکنان حاشیه رودخانه ها خواست تا تدابیر لازم ایمنی را بیاندیشند.

بیماری کرونا در روزهای اخیر یک قربانی در استان مرکزی گرفت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3459

به "خبرنگاران ساعات کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعات کار دستگاه های اجرایی استان مرکزی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید