خبرنگاران تجمع و اتراق در بوستان های مشهد ممنوع است

به گزارش پرسینا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هرگونه اتراق و تجمع شهروندان در بوستان ها ممنوع است و شهروندان باید توصیه های بهداشتی و ایمنی را رعایت نمایند تا هر چه زودتر با قطع زنجیره انتقال این بیماری، شرایط در شهر به حالت عادی برگردد.

خبرنگاران تجمع و اتراق در بوستان های مشهد ممنوع است

مهدی یعقوبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی اجرا شده برای پیشگیری و مقابله حداکثری با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر مشهد، در ایام تعطیلات نوروز 200 اکیپ همراه با 70 دستگاه انواع خودروهای مه پاش، آتش نشانی و فشار قوی به صورت دو شیفت فعال هستند و سطح شهر را ضدعفونی می نمایند.

وی اضافه کرد: ضدعفونی تمام محلات حاشیه شهر، معابر اصلی، فرعی، محورهای پیرامون درمانگاه ها، داروخانه ها، سرویس های بهداشتی، مساجد، ورودی شهرها، مبلمان پارکی و ایستگاه های اتوبوس در دستور کار است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به رغم محدودیت هایی که برای تامین تجهیزات مورد احتیاج اکیپ های ضدعفونی وجود دارد، تمام نیروهای اجرایی مجهز به ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی هستند و این اقلام به صورت مستمر در اختیار آنها قرار می گیرد.

یعقوبی تاکید نمود: تا زمان از بین رفتن کامل این ویروس در شهر مشهد، این فعالیت ها تداوم خواهد داشت.

تا به امروز چهار هزار و 221 بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری شده و تحت معالجه قرار گرفته اند.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر است در استان خراسان رضوی 816 نفر گزارش شده است.

تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده نیز 85 تن است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3791

به "خبرنگاران تجمع و اتراق در بوستان های مشهد ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجمع و اتراق در بوستان های مشهد ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید