خبرنگاران آمادگی هیلاری کلینتون برای همکاری با بایدن

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- وزیر خارجه سابق آمریکا گفت در صورتی که جو بایدن به ریاست جمهوری برسد، آماده است با دولت وی همکاری کند.

خبرنگاران آمادگی هیلاری کلینتون برای همکاری با بایدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه نیویورک پست، هیلاری کلینتون در اجلاسی درباره متمم قانون اساسی آمریکا که به زنان حق رای اعطا کرده است، خاطرنشان کرد: آماده ام به هر روشی که بتوانم کمک کنم.

وی افزود: هر فرد آمریکایی از هر حزب، سن، نژاد و جنسیتی که باشد می خواهد که کشور ترمیم شود. اگر از شما بخواهند که خدمت کنید باید آن را مد نظر قرار دهید.

کلینتون همچنین از مخالفت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با رای گیری پستی انتقاد کرد و ادامه داد که بیم آن دارد، ترامپ در صورت باخت، از رای گیری پستی برای تشکیک در انتخابات استفاده کند.

وی گفت: ترامپ قصد دارد ما را سردرگم کند.

کلینتون در دولت باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا، وزیر خارجه بود. بایدن نیز معاون اوباما بود.

اوباما که به طور معمول از انتقاد مستقیم ترامپ خودداری می کند، گفت: امری که شاهد آن به نحوی منحصر به فرد در تاریخ سیاسی مدرن هستیم، این است که یک رییس جمهوری آشکارا مردم را از رای دادن دلسرد کند.

اوباما افزود: چیزی که تا به امروز دیده نشده، این است که یک رییس جمهوری بگوید، من می خواهم سازمان پست آمریکا را به زانو درآورم تا مانع از رای دادن شوم و در مورد دلیل کارم، با صراحت خواهم بود. این چیزی است که تا به امروز نمونه اش را کسی نشنیده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5041

به "خبرنگاران آمادگی هیلاری کلینتون برای همکاری با بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمادگی هیلاری کلینتون برای همکاری با بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید