حکم دادگاه علیه رومان پولانسکی، عضویت در آموزشگاه اسکار از دست رفت

به گزارش پرسینا بلاگ، دادگاه در قضیه شکایت پولانسکی مبنی بر اخراج او از اسکار گفت؛ اسکار حق داشته است که او را در ماه مه سال 2018 اخراج کند.

حکم دادگاه علیه رومان پولانسکی، عضویت در آموزشگاه اسکار از دست رفت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از ورایتی، یک قاضی روز سه شنبه درخواست رومن پولانسکی برای بازگشت دوباره به آموزشگاه هنر و علوم اسکار را رد کرد؛ با اعلام اینکه سازمان پشتیبان اسکار حق داشته است که او را در ماه مه سال 2018 اخراج کند.

این فیلمساز در آوریل 2019 با بیان اینکه او بدون هیچگونه اخطار و بدون طی روندی منصفانه از آموزشگاه بیرون شده است، از آموزشگاه شکایت نموده بود.

او در سال 1978 و پس از اعلام اینکه در تجاوز به دختری 13 ساله مقصر است، از آمریکا گریخت. او از آن موقع تا به امروز فراری بوده و کوشش برای استرداد وی ناموفق بوده است.

هارلند براون، وکیل پولانسکی بیان کرد؛ احتمالا پولانسکی درخواست تجدیدنظر در رای را نخواهد داشت. جلسه دادگاه او نیز به صورت ویدیوکنفرانس برگزار گردید.

در عین اینکه سال هاست وکیل پولانسکی درخواست دارد تا این فیلمساز مطرح را به صورت غیابی مورد محاکمه احتمالی قرار دهد تا او بتواند به صورت آزادانه سفر کند، اما دادگاه های لس آنجلس اعلام نموده اند که او ابتدا باید به ایالات متحده بیاید.

انتهای پیغام /4143/

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5161

به "حکم دادگاه علیه رومان پولانسکی، عضویت در آموزشگاه اسکار از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم دادگاه علیه رومان پولانسکی، عضویت در آموزشگاه اسکار از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید