تغییر آسمان در تصاویر با هوش مصنوعی فوتوشاپ

به گزارش پرسینا بلاگ، اخیرا ادوبی یک بروزرسانی برای فتوشاپ ارائه نموده که از ویژگی های زیادی بهره می برد و برای مثال هوش مصنوعی فتوشاپ می تواند آسمان را تغییر دهد.

تغییر آسمان در تصاویر با هوش مصنوعی فوتوشاپ

ابزار جایگزینی آسمان که برای اولین بار در Photoshop Elements ادوبی ارائه شد، به کاربران اجازه می دهد که با کمترین کوشش آسمان را در تصویر خود انتخاب نموده و جایگزین نمایند. این ابزار هوش مصنوعی فوتوشاپ به اندازه ای قدرتمند است که می تواند آسمان را با توجه به اجسام موجود در تصویر، تنظیم کند. در ادامه این مطلب خبرنگاران درباره این قابلیت هوش مصنوعی فوتوشاپ بخوانید.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، فوتوشاپ تغییراتی در ساختمان اعمال نموده تا با آسمان نارنجی رنگ مطابقت داشته باشد. برای استفاده از این ابزار می توانید به راستا Edit > Sky Replacement بروید.

در این بروزرسانی هوش مصنوعی فوتوشاپ قابلیت های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد که از میان آن ها می توان به فیلترهای عصبی اشاره نمود. این ابزارهای هوش مصنوعی کارهای مختلف را به صورت اتوماتیک انجام می دهند که از مهم ترین آن ها می توان به صاف کردن پوست، حذف مصنوعات از تصاویر و همچنین رنگ آمیزی اشاره نمود.

ادوبی ابزار دیگری به نام Style Transfer را برای کاربران درنظر گرفته که تصاویر را به آثار هنری تبدیل می نماید. یکی دیگر از ابزارهای جدید Makeup Tranfer نام دارد که سبک آرایش را از یک تصویر کپی نموده و روی دیگری اعمال می نماید. ابزار پرتره هوشمند روی مواردی مانند سن و حالت صورت تاثیر می گذارد.

ادوبی پنل Discovery را نیز در این بروزرسانی بهبود داده و می توان توسط آن و بدون احتیاج به یوتیوب، کار با فتوشاپ را ساده تر یاد گرفت. اسناد کلود به صورت آفلاین کار می نمایند و از یک پنل تاریخچه نسخه نیز بهره می برد.

پنل Discover در آیپد نیز بهبود پیدا نموده و گزینه ای برای تغییر ابعاد تصویر نیز به آن اضافه شده. از دیگر تغییرات فتوشاپ برای آیپد می توان به امکان استریم زنده اشاره نمود که کاربران برای این کار تنها باید چندین گزینه را لمس نموده و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: گوگل مپ در جدیدترین به روزرسانی خود، قابلیت هایی برای راستایابی دوچرخه سواران اضافه می نماید. مطلب راستایابی دوچرخه سواران با قابلیت جدید Google Maps را بخوانید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5624

به "تغییر آسمان در تصاویر با هوش مصنوعی فوتوشاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر آسمان در تصاویر با هوش مصنوعی فوتوشاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید