تراکتور تیم برتر دربی تبریز بود، همه تیم ها مشکل گلزنی دارند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی نیکبخت پس از پیروزی تراکتور مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری، گفت: بازیکنان ما خواسته های کادر فنی را به خوبی انجام دادند. برای نیمه نخست، به دنبال حفظ توپ و مالکیت بالا بودیم تا بتوانیم از افت بدنی احتمالی تیم ماشین سازی استفاده کنیم.

تراکتور تیم برتر دربی تبریز بود، همه تیم ها مشکل گلزنی دارند

وی همچنین افزود: به تیم ماشین سازی تبریک می گویم که همانند ما، تغییرات خوبی داشت. آنها از سبک دفاعی خود خارج شدند و فوتبال بازی کردند.

نیکبخت سپس ادامه داد: امروز یک دربی بی حاشیه را دیدیم و همه لذت بردیم. خوشحالم که توانستیم مزد برتری مان را بگیریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر کم گل بودن دیدارهای لیگ برتر، گفت: مشکل گلزنی در همه تیم ها وجود دارد، اما هنوز تیم های مختلف به هماهنگی کامل نرسیدند. لیگ ما نیز همانند تیم ها به هماهنگی نیاز دارد.

وی سپس ابراز داشت: برای اینکه یک تیم به هماهنگی تاکتیکی برسد، زمان خواهد برد. ما در حال کار کردن بر روی خطوط مختلف هستیم و ان شاءالله به زودی به هماهنگی خواهیم رسید.

تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتور تبریز در چارچوب دیداری از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتور انتها یافت.

تراکتور در این دیدار پیروز شد با تک گل محمد قنبری که در نیمه دوم با تصمیم مسعود شجاعی سرمربی موقت سرخ پوشان وارد زمین شد، یک پیروزی شیرین مقابل ماشین سازی دشت کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6143

به "تراکتور تیم برتر دربی تبریز بود، همه تیم ها مشکل گلزنی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور تیم برتر دربی تبریز بود، همه تیم ها مشکل گلزنی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید