ترامپ: چین صاحب جو بایدن است

به گزارش پرسینا بلاگ، ترامپ پیش بینی کرده که اگر بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز شود، روابط کشورش با چین کاملا متفاوت خواهد شد.

ترامپ: چین صاحب جو بایدن است

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: اگر جو بایدن، رقیبم از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیروز شود، چین صاحب آمریکا می شود.

ترامپ با تاکید بر این مساله که آماده احتمال قطع رابطه کامل با چین است، هشدار داد: در حال حاضر نمی خواهم دنیا را به تنش بکشانم اما هیچ کشوری بیش از چین برای ما دردسر درست نکرده است ما میلیاردها دلار از دست دادیم. ما چیزی از چین نگرفتیم. ما خودمان می توانستیم یکسری محصولات را تولید کنیم اما از چین وارد کردیم و همین مساله باعث شد تا ما پول از دست بدهیم.

ترامپ به شدت از بابت رویارویی و عملکرد چین در قبال ویروس کرونا نیز انتقاد کرده و تاکید دارد که در حال حاضر نمی خواهد با چین وارد گفتگو شود.

رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی با فاکس نیوز به این مساله پرداخت که چین صاحب جو بایدن است و به هشدارهای مقام های اطلاعاتی ایالات متحده اشاره کرد که گفته اند پکن احتمالا اقداماتی پنهانی را برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا از جانب بایدن انجام می دهد.

وی ادامه داد: چین صاحب بایدن است. پسرش یک میلیارد و نیم دریافت کرد. پسر بایدن بدون تجربه، بدون قدرت ذهنی و بدون هیچ چیزی صدها هزار دلار از اوکراین گرفت. واقعا مسخره است.

این اظهارات در حالی مطرح شده که چین تمامی اتهامات درباره عدم شفافیت درباره ویروس کرونا و مربوط به روابط نابرابر تجاری در قبال آمریکا و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده است. ، ایسنا

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5125

به "ترامپ: چین صاحب جو بایدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چین صاحب جو بایدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید