ترابیان: از استراتژیست های ورزشی یاری بگیریم

به گزارش پرسینا بلاگ، عباس ترابیان اعتقاد دارد در فوتبال ایران اما سوءمدیریت و عدم ارائه یک ایده مالی پویا که چاره ساز باشد، وجود ندارد و متأسفانه در این بین مشکل اساسی هم وجود لمپنیسم است.

ترابیان: از استراتژیست های ورزشی یاری بگیریم

ناصر قراگزلو| درباره بحران کرونا و تأثیر آن بر روی فوتبال با عباس ترابیان صحبت کردیم و او در این باره به نکات مهمی اشاره نمود.

بحران کرونا همه چیز را تحت تأثیر خودش قرار داده...

- طولانی شدن اشاعه ویروس کرونا که خیلی مهم و قابل توجه است تمام صنعت های حال حاضر دنیا و صنعت فوتبال را هم به فراخور حال تحت تأثیر خودش قرار داده است. البته این مسأله می تواند خاتمه دنیای اقتصاد به رهبری آمریکا را در بر داشته باشد. نکته مهمی که در حال حاضر هم ما شاهدش هستیم و در مقابل قدرت ناسیونالیسم در اقتصاد نمود پیدا نموده و کشورها دیگر آن اقتصاد و رهبری مالی آمریکا را قبول نداشته و نخواهند داشت.

کرونا روی فوتبال هم تأثیر گذاشته...

- در این گیر و دار فوتبال هم تحت تأثیر رکود مالی قرار خواهد گرفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت زیر فشار کشورهای آسیایی است و متوقف شدن فوتبال کشورها بالاترین نهاد تصمیم گیری را تحت فشار زیادی قرارداده. به همین دلیل خود AFC خیلی شایق است که سرمایه و درآمدزایی داشته باشد و با برنامه تیم ها و کشورها را به سمت و سوی برپایی مسابقاتشان ترغیب کند اما رکود مالی برنامه های این نهاد را هم تحت تأثیر خودش قرار داده تا AFC هم بماند که چه راهکاری را برای برنامه ریزی مسابقات مدون در شرایط کرونا طراحی کند. در این بین باشگاه ها و تیم ها هم با مسئله ای اساسی گیر افتاده اند که می توانند از استراتژیست های ورزشی راهکار و به نوعی راهکار بگیرند. در شرایط کرونا و تعطیلی مسابقات اسپانسرها هم پولی نمی دهند بنابراین همه ارکان تشکیل دهنده فوتبال باید بخشی از این رکود باشند و باید بپذیرند که رکود جدی است و از راهکارهای افراد آگاه بهترین بهره را بگیرند.

اما در فوتبال ایران هیچ تصمیم جدی برای حل این بحران و تأثیرش گرفته نمی گردد؟

- در فوتبال ایران اما سوءمدیریت و عدم ارائه یک ایده مالی پویا که چاره ساز باشد، وجود ندارد و متأسفانه در این بین مشکل اساسی هم وجود لمپنیسم است. ما هنوز هم نتوانستیم صنعت فوتبال را خوب مدیریت کنیم و از وجود اقتصاددان های خوب استفاده نموده و بپذیریم که در شرایط فعلی ما باید خودمان راهکار را پیدا کنیم و کاری به AFC نداشته باشیم. بازیکن و باشگاه باید خودشان را بخشی از تصمیم فعلی بدانند. با وجود اقتصاد بیمار کشور، کار بازیکنان و سایر ارکان فوتبال در رکود متأثر از کرونا بسیار سخت خواهد شد. مسئله ای که می توان با برپایی نشست ها با حضور بازیکنان و مربیان و افراد صاحب ایده و راهکار آن را بهتر آنالیز و در راهکار آن به بهترین شکل ممکن کوشش کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4003

به "ترابیان: از استراتژیست های ورزشی یاری بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: از استراتژیست های ورزشی یاری بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید