بزرگترین رقیب استقلال خودش است، سه اتفاق مهمی که برای آبیها افتاد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام از فصل بیستم رقابتهای لیگ برتر در خانه به مصاف مس رفسنجان رفت و در این ملاقات توانست با نتیجه 2 بر صفر پیروز گردد.

بزرگترین رقیب استقلال خودش است، سه اتفاق مهمی که برای آبیها افتاد

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق این تیم در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: در این بازی سه اتفاق خیلی مهم و به صورت همزمان برای استقلال افتاد که این سه اتفاق می تواند به سود آنها باشد. اول اینکه بر خلاف فصل های اخیر، تغییرات زیادی در این تیم نبود و به دلیل بسته ماندن پنجره حتی یک بازیکن جدید هم در ترکیب حضور نداشت و این باعث شد تا هماهنگی خوبی در تیم ببینیم. دوم اینکه لیگ را با پیروزی آغاز کرد و سومین اتفاق خوب، ثبت کلین شیت در بازی اول بود.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: امتیازات هفته اول برای تیم های مدعی قهرمانی بسیار مهم و معین کننده است و همواره شاهدیم که تیم هایی که بهترین امتیازات را در این بازه زمانی می گیرند، در انتها فصل شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. حالا که چند تیم مدعی امتیاز از دست دادند و استقلال با پیروزی آغاز کرد، بهتر است فکری قدر این موقعیت را بداند و در هفته های بعد هم امتیازات لازم را جمع آوری کند.

چینی خاطرنشان ساخت: بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی اصلاً اتفاق خوبی نیست. اما در این بازی یک توفیق اجباری برای آبی پوشان شد و باعث شد تیم با همان ترکیب آشنا و هماهنگ فصل گذشته به میدان برود. البته این بیان من بدان معنا نیست که باید پنجره بسته بماند و این به سود تیم است، بلکه تنها در هفته اول اتفاق خوبی رقم زد.

وی اضافه کرد: البته فکری هم باید بازیکنان جدید را اندک اندک به تیم اضافه کند تا این هماهنگی خوبی که در تیم شکل گرفته از بین نرود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: مس رفسنجان با اینکه اولین سال لیگ فزونی اش را تجربه می نماید اما به لطف بازیکنان خوبی که در اختیار دارد چهره ای کاملاً لیگ فزونی دارد. این تیم به لطف بازیکنان لیگ فزونی پر تعدادی که به خدمت گرفته تیمی باتجربه است و سرمربی این تیم هم با اینکه اولین سال لیگ فزونی اش است، مربی خوب و باتجربه ای است. با این وجود آنها حرف زیادی برای گفتن مقابل استقلال نداشتند.

مربی پیشین آبی پوشان در مورد گل مطهری گفت: این گل کلاسی فراتر از فوتبال ایران و حتی آسیا داشت. مطهری تنها یک گزینه برای ضربه زدن به توپ داشت و همان یک گزینه را انتخاب کرد. اگر کوچک ترین مکث و تعللی داشت یا اجازه می داد توپ به زمین برسد، هرگز آن توپ گل نمی شد. این قشنگ ترین گل هفته اول بود که توسط مهاجمی با کلاس به ثمر رسید. مطهری می تواند در این فصل شانس خودش را برای آقای گلی آزمایش کند و از بازیکنانی است که حق او دعوت شدن به تیم ملی هست.

چینی در مورد محمود فکری و نشستن او روی نیمکت آبی پوشان به عنوان سرمربی گفت: فکری مدارج مربیگری را پله پله طی کرد و امروز از تجربه خوبی برای سرمربیگری استقلال بهره می برد و در این شرایط بهترین گزینه برای راهنمایی آبی ها بود.

مدافع پیشین آبی پوشان در انتها گفت: این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ بیستم را دارد، منوط به اینکه از داخل ضربه نخورد. تنها رقیب این فصل استقلال خود استقلال است و من نگرانم مسائل داخلی و جنگ قدرتی که در این باشگاه وجود دارد مانع از نتیجه دریافت آن گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5753

به "بزرگترین رقیب استقلال خودش است، سه اتفاق مهمی که برای آبیها افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین رقیب استقلال خودش است، سه اتفاق مهمی که برای آبیها افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید