بزرگترین آپدیت Call of Duty Mobile عرضه شد

به گزارش پرسینا بلاگ، پس از یک سال فعالیت، قرار شده آپدیت بازی کال آو دیوتی موبایل به جهت یک سالگی این بازی عرضه گردد. سازنده این بازی، یعنی شرکت اکتیویژن تصمیم گرفته این آپدیت را که فصل جدید بازی را تحت عنوان سالگرد در خود دارد، منتشر نمایند. آپدیت سالگرد محتواهای بسیاری از جمله نقشه، حالت های بازی جدید، شخصیت ها و اسلحه های جدید این بازی اضافه می نماید و می توان گفت این آپدیت بزرگترین آپدیت بازی کال آو دیوتی موبایل محسوب می گردد.

بزرگترین آپدیت Call of Duty Mobile عرضه شد

بازی کال آو دیوتی موبایل پیاده سازی مخصوص دستگاه های هوشمند برای یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی اول شخص جهان، یعنی کال آو دیوتی است. این بازی که فرمول گیم پلی جواب پس داده سری کال آو دیوتی را به دستگاه های کوچک لمسی می آورد حسابی هوادار پیدا نموده. حتی کسانی که چندان اهل تجربه بازی های ویدیویی به طور حرفه ای نیستند هم جذب این بازی پرهیجان و در دسترس شده اند.

سازنده های بازی کال آو دیوتی موبایل به مناسبت یک ساله شدن بازیشان، در قالب یک آپدیت محتواهای جدیدی به بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه نموده اند. محتوای این آپدیت به قدری زیاد و پرتنوع است که می توانیم بگوییم تا به حال چنین آپدیتی برای این بازی ندیده بودیم.

کلوپ زیرزمینی

یک کلوپ جدید به این بازی اضافه شده که بازیکنان می توانند فعالیت های مختلفی در آن انجام دهند. این کلوپ حقیقتا مکان اجتماع این بازی است و افراد در آن گردهم می آیند. ماجرا از این قرار است که به دلیل یک حمله الکترومغناطیسی بزرگ، شخصیت های جهانی بازی کال آو دیوتی به زیر زمین رانده می شوند و هنگامی که در میدان نبرد نیستند زندگی خود را در کلوپ مخصوصشان می گذرانند.

فعالیت های مختلفی را می توان در کلوپ بازی انجام داد. برای مثال می توانید از میان چهار آهنگ مخصوص کلوپ آهنگ خود را انتخاب کنید و حین خوردن تلویزیون داخل بازی را تماشا کنید. شخصیت های مختلف بازی های اصلی سری کال آو دیوتی مانند آدلر (Adler)، شخصیت جدیدترین نسخه سری بازی کال آو دیوتی، بلک آپس جنگ سرد هم در این کلوپ حضور دارند. می توانید از این شخصیت ها مأموریت های مختلفی دریافت کنید و در قبال اتمام این مأموریت ها جایزه دریافت کنید.

در کلوپ، بازی ها کوچک مختلفی هم وجود دارند که می توانند شما را سرگرم نمایند. با بازی کردن در حالت های مختلف چندنفره و بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل یا فعالیت کردن در کلوپ بازی می توانید سکه هایی جمع کنید. این سکه ها در دستگاه های جایزه کلوپ مصرف می شوند و به شما آیتم جایزه می دهند.

نقشه بتل رویال جدید

بالاخره نقشه جدیدی به بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه و به بازیکنان برای تجربه این بخش قدرت انتخاب اعطا شده. البته این نقشه فقط مخصوص به فصل جدید بازی است؛ یعنی این نقشه محدودیت زمانی دارد و پس از مدتی از بازی حذف خواهد شد.

نقشه جدید بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل آلکاتراز (Alcatraz) است. همان زندان معروفی که توسط دریا احاطه شده. این نقشه را قبلا در بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی بلک آپس 4 که Blackout نام داشت دیده بودیم.

نقشه جدید بخش بتل رویال بازی کال آو دیوتی موبایل در مقایسه با نقشه اصلی این بخش بسیار کوچکتر است. این موضوع باعث نزدیک تر شدن درگیری میان بازیکنان می گردد و حس وحال بازی را تغییر می دهد. اندازه کوچکتر، تنها ویژگی این نقشه نیست و از سمت دیگر به دلیل ساختمان های پرتعداد ارتفاع های مختلف و گوشه کنار های زیاد این نقشه، تجربه بتل رویال بازی را تغییر می دهند.

بتل پس فصل سالگرد

بتل پس جدید بازی کال آو دیوتی موبایل که همراه با فصل سالگرد این بازی آغاز می گردد 50 رده جدید برای بازی کنان رایگان و پریمیوم این بازی در خود دارد. این رده ها آیتم های مختلفی مانند شخصیت های جدید، طرح اسلحه های جدید، آویزان کردنی های جدید برای اسلحه ها، یک آهنگ جدید و یک اسلحه جدید در خود دارند.

بتل پس رایگان، در رده چهاردهم مهارت UAV پیشرفته را آزاد می نماید. این مهارت جدید علاوه بر قابلیت UAV معمولی، یعنی نشان دادن مکان دشمنان، جهت آن ها را هم مشخص می نماید. در رده بیست و یکم بتل پس رایگان می توانید به اسلحه جدید Fennec در کلاس SMG دست پیدا کنید که سرعت رگبار بالایی دارد.

با خرید بتل پس و آزاد کردن پنجاه رده موجود به تعداد بسیار بالایی از آیتم ها دست پیدا می کنید. در میان این آیتم ها چهار اپراتور و طرح مخصوصی برای اسلحه جدید این بازی وجود دارد. این آیتم ها ظاهری جذاب و نئونی دارند که می توانند دلخواه بسیاری از هواداران باشند.

نقشه ها و حالات جدید بازی

حالا نقشه معروف King از بازی کال آو دیوتی مدرن وارفیر هم به بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه شده. این نقشه دو حالت بازی Gunfight و دوئل را دارد. حالت اول مبارزاتی دوبه دو است و همان طور که از اسم حالت دوم مشخص است، این حالت برای مبارزات تک به تک است. طراحی این نقشه طوری است که از بازی کنان دقت و واکنش سریعی می خواهد و لحظاتی جذاب را خلق می نماید.

با توجه به اینکه در ماه اکتبر و ایام هالویین قرار داریم، نقشه Halloween Standoff هم به این بازی اضافه شده. این نقشه پارسال همین موقع هم در بازی کال آو دیوتی موبایل وجود داشت. همان طور که می توانید حدس بزنید، نقشه جدید مناسبتی این بازی، حال و روزی متناسب با هالویین دارد و محیط آن با اشیایی برای این جشن سالانه تزیین شده اند.

دو حالت بازی جدید هم به بازی کال آو دیوتی موبایل اضافه شده اند. حالت اول که Cranked نام دارد، اولین بار در بازی کال آو دیوتی گوستز دیده شده. این حالت شبیه به حالت تیم دث مچ است با این تفاوت که هر بار بازیکن دشمنی را از پا در بیاورد، یک شمارش معکوس سی ثانیه ای آغاز می گردد. در این مدت سرعت بازیکن و کنترل اسلحه او سریع تر می گردد و همچنین امتیاز های دریافتی او با ضریب دو ثبت می شوند؛ اما اگر بازیکن پیروز به چیرگی بر یک دشمن دیگر نگردد و شمارش معکوس به اتمام برسد خود به خود منهدم می گردد.

حالت دیگری که به بازی اضافه شده Kill Confirmed با دو تیم ده نفره در مقابل یکدیگر است. این حالت در مقایسه با حالت Kill Confirmed که قبل تر هم در بازی کال آو دیوتی موبایل وجود داشت، تفاوت اساسی ندارد. فقط به مناسبت هالویین باید به جای جمع کردن پلاک بازیکن هایی که از پا در می آیند باید کدو تنبل های آن ها را جمع کنید. این حالت قرار است در آینده همراه با محتوای بیشتر متناسب با جشنواره هالویین منتشر گردد.

  • پابجی موبایل یا کال آو دیوتی موبایل؛ برنده کدام است؟

در سالی که بر بازی کال آو دیوتی موبایل گذشت، این بازی پیروز شد هواداران و توجه بسیار زیادی دریافت کند و به یکی از بزرگترین بازی های موبایلی حال حاضر تبدیل گردد. می توانید همین حالا این بازی را به رایگان برای موبایل خود دانلود کنید.

پیشنهاد می کنیم در ادامه تریلر جذاب فصل سالگرد بازی کال آو دیوتی موبایل را تماشا کنید.

منبع: وبلاگ کال آو دیوتی

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5550

به "بزرگترین آپدیت Call of Duty Mobile عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین آپدیت Call of Duty Mobile عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید