برگزاری بیش از 10 ویژه برنامه به مناسبت یلدا در کاشمر

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشمر گفت: همزمان با آیین باستانی شب یلدا بیش از 10 برنامه فرهنگی و هنری و آیینی در شهرستان کاشمر برگزار گردید.

برگزاری بیش از 10 ویژه برنامه به مناسبت یلدا در کاشمر

رضا یوسفی روز یکشنبه اول دی 98 با بیان این مطلب اضافه کرد: این ویژه برنامه ها با مشارکت شش اقامتگاه بوم گردی، آژانس مسافرتی، شهرداری کاشمر و دفتر سازمان مردم نهاد گردشگری ویژه مردم برگزار گردید.

او ادامه داد: از آنجایی که امروزه رویدادها و مناسبت های آیینی بهترین بهانه برای جذب گردشگر و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان است.

جشن های باستانی ایران که ریشه در هویت و فرهنگ این مرز و بوم دارد، کارایی بالایی برای رویداد سازی دارند، در اجرای این برنامه های فرهنگی و هنری سعی شده از ظرفیت های آیینی شهرستان بهره برداری گردد.

او گفت: شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، اجرای موسیقی های محلی و سنتی، همچنین اجرای بازی های آیینی از دیگر برنامه های این مراسم در شب یلدا در کاشمر است.

شهرستان کاشمر در فاصله حدود 230 کیلومتری از مشهد مقدس مرکز استان خراسان رضوی واقع شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دنیای سفر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2876

به "برگزاری بیش از 10 ویژه برنامه به مناسبت یلدا در کاشمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 10 ویژه برنامه به مناسبت یلدا در کاشمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید