برندسازی نیازمند خلاقیت است

به گزارش پرسینا بلاگ، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، با بیان این که برندسازی نیازمند خلاقیت است، گفت: برندسازی هویت، شخصیت و یک ذهنیت پایدار برای مصرف کنندگان به وجود می آورد که می تواند یک محصول و سازمان را از سایرین متمایز و متفاوت کند.

برندسازی نیازمند خلاقیت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سامان شیخ اسماعیلی با اشاره به مفاهیم نوین بازاریابی، اظهارکرد: رشته بازایابی و مارکتینگ موضوعی جدید و نوین نیست بلکه ابزارهای آن به روز و تجدید شدنی است.

وی با اشاره به این که تغییرات در مارکتینگ بسیار سریع اتفاق می افتد، اضافه نمود: تغییرات در رشته بازاریابی، کاملا مبتنی بر ارتباطات است، در واقع ارتباطات جزو فیلدهایی است که ابزارهای آن کمتر از یک سال همانند تلگرام بسیار سریع تغییر می نماید.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد کردستان، بیان نمود: در این تغییرات ابزاری، کیفیت، قیمت گذاری، خدمات به مشتری، روش های ارتباط گیری و پشتیبانی بسیاری لازم است که باید مورد توجه مارکتینگ قرار بگیرد.

شیخ اسماعیلی مطرح کرد: اصلاح بازاریابی برای مارکتینگ غلط است چرا که از دید مشتری محصولات طوری فراوری شده که بازاریاب منتظر است محصولات فورا به فروش برود در حالی که فروش سرانجام کار نیست.

وی ذکر کرد: مارکتینگ اساسا رشته ای برای قبل از فراوری محصول است به این معنی که عمده ابزارها و روش هایی که در اختیار دارد محصولی تعریف گردد که احتیاج به فروش نداشته باشد به عبارتی بهترین نوع بازاریابی، بازاریابی است که فرد از عملیات فروش بی احتیاج باشد و مشتریان برای محصولات صف ببندند و لازم نباشد عملیات فروشندگی انجام بگیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد کردستان، توضیح داد: آسیب شناسی و ریشه یابی بسیاری از معضلات کسب و کارهای سطح استان کردستان نشان می دهد که برندسازی یکی از مقوله هایی است که احتیاج به توجه خیلی زیادی دارد.

شیخ اسماعیلی اعلام نمود: بسیاری از شرکت های استان کردستان برندسازی نمی نمایند و این یک معضل در بخش فراوریات است و با این عقیده که شرکت کوچکی دارند اقدام به ثبت برند نمی نمایند.

وی اذعان کرد: ارزش کسب و کارها و بیزنس ها به کارخانه ها نیست بلکه به شخصیت، هویت و رضایت تمام الگوها و تداعی های ذهنی و خاطرات و ایده هایی است که بازاریاب در ذهن مخاطب ساخته است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، با بیان این که برندسازی احتیاجمند به خلاقیت است، یادآور شد: برندسازی ایجاد هویت، شخصیت، یک ذهنیت پایدار برای مصرف نمایندگان به وجود می آورد که می تواند یک محصول و سازمان را از سایرین متمایز و متفاوت کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2518

به "برندسازی نیازمند خلاقیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندسازی نیازمند خلاقیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید