بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد! این زن مدعی را ببینید، عکس

به گزارش پرسینا بلاگ، کارمند پیشین دفتر جو بایدن، شکایت کیفری از او را به وزارت پلیس واشنگتن ارائه داده و بایدن را متهم کرد که او را مورد تعرض جنسی قرار داده است.

بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد! این زن مدعی را ببینید، عکس

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از نیوزویک، تارا رید، کارمند پیشین دفتر بایدن، در دادخواستی مدعی شد که بایدن او را در راهرو سنا، مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. طبق ادعای این زن، حادثه مزبور نزدیک به 30 سال پیش در زمانی که وی به عنوان کارمند مجلس سنا در دفتر بایدن کار می کرد، اتفاق افتاده است.

رید همچنین ماه گذشته اولین شکایت خود را علیه بایدن عنوان کرد. وی در توئیتی با تشکر از کسانی که به او در طرح دعوی یاری نموده اند، به ویژه از چهره های برجسته حامی خود مانند سوزان ساراندون، جان کوزاک و رز مک گووان، تاکید نمود، قانون مرور زمان در خصوص شکایات علیه بایدن، تصویب شده است.

او گفت: من فقط به دلایل ایمنی به پلیس گزارش دادم ... از همه کسانی که در کنار من ایستاده اند ، تشکر می کنم.آبروی من لکه دار شد

رید گفت که که پس از ارسال پستی در وبلاگ خود در سال 2018 در ستایش از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مورد انتقاداتی نهاده شد و مطالب وبلاگ خود را حذف کرد و از هرگونه اظهار نظری خوداری کرد.

او گفت: آبروی من از سوی طرفداران بایدن، لکه دار شد و من همچنین متهم به جاسوسی برای روسیه شدم اما من مامور روسیه نیستم و به سخن گفتن علنی، ادامه خواهم داد. پ

رید در گفت وگو با نیوزویک تأکید کرد که تصمیم گرفته، دادخواست علیه بایدن را ارائه دهد تا اطمینان حاصل گردد که بایدن و دیگر خلافکاران مانند او، به سزای اعمال خود خواهند رسید.

لازم به ذکر است که تیم بایدن در آن موقع، اتهامات وارد شده به او را رد نموده بود. کیت بیدینگ فیلد، معاون مدیر ارتباطات در کمپین بایدن، گفت: زنان حق دارند روایت خود را بازگو نمایند و روزنامه نگاران موظفند از نزدیک این ادعاها را مورد آنالیز دقیق قرار دهند. ما مشوق آنها هستیم تا این کار را انجام دهند زیرا این اتهامات، چیزی جز مشتی گزافه گوئی و باطل نیست.

310311

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4081

به "بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد! این زن مدعی را ببینید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد! این زن مدعی را ببینید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید