باندراس هم کرونا گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، آنتونیو باندراس می گوید آزمایش کووید-19 در او مثبت شده است و شصتمین زادروزش را در قرنطینه جشن می گیرد.

باندراس هم کرونا گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس این بازیگر اسپانیایی که در شهر مالاگای اسپانیا است، روز دوشنبه 13 مرداد در پستی در اینستاگرام مثبت شدن آزمایش کرونایش را اظهار داشت. باندراس گفت وقتش را در شرایط ایزوله با خواندن، نوشتن و برنامه ریزی برای آغاز کردن دادن معنایی به وارد شدنم با اشتیاق کامل به شصتمین سال زندگیم صرف می نماید.

باندراس نوشت: یاید اضافه کنم که حالم نسبتا خوب است، فقط اندکی بیش از حد معمول خسته هستم و امیدوارم با اجرای دستورهای پزشکی بر عفونت غلبه کنم و در کمترین زمان ممکن بهبود یابم و همین امید را برای افراد بسیاری در دنیا که دچار این ویروس هستند، هم دارم.

باندارس سال جاری برای بازی در فیلم رنج و افتخار کارگردان اسپانیایی پدرو آلمودوآر نامزد جایزه بهترین بازیگری اسکار شده بود.

اسپانیا در میان کشورهای اروپایی دستخوش بدترین شیوع کرونا بوده است و بسیاری از کشورهای همسابه اش از جمله ایتالیا، آلمان و بریتانیا به شهروندانش توصیه می نمایند به اسپانیا نروند.

مالاگا نیز یکی از مناطق اسپانیا است که هنوز دچار شیوع شدید کرنا است و هفته پیش بیش از 800 مورد جدید کرونا در روز را گزارش نموده است و زدن ماسک در آن در همه فضاهای عمومی اجباری است.

باندارس قبلا در ژانویه 2017 دچار حمله قلبی شده بود و نجات جانش را مدیون نامزدش نیکول می داند که هنگام آغاز علائم به او آسپیرین داده بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5030

به "باندراس هم کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باندراس هم کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید